Wat als je niet akkoord bent met je aanrekening, onverwachte kosten of hulp nodig hebt.
Veelgestelde vragen
Aanrekening onduidelijk?
Is je aanrekening hoger dan verwacht? In de video in dit artikel overlopen we de meestvoorkomende redenen. Probeer toch tijdig te betalen! Onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Betalingsherinnering gekregen
Breng je betaling meteen in orde! Doe je dat niet? Dan worden er herinneringskosten aangerekend en worden je diensten stapsgewijs geblokkeerd.
Digitale aanrekening
Ontdek alle voordelen van de digitale aanrekening. Via Mijn Telenet bekijk je je aanrekeningen en kan je ze ook beheren. Je past er bijvoorbeeld makkelijk het e-mailadres aan waarop je je aanrekening ontvangt.
Details van je gesprekken
Op je aanrekening vind je alle details van je oproepen, zowel voor vast als mobiel.
Diensten van derden
Diensten van derden zijn diensten van andere partijen die je via Telenet betaalt. Ze staan apart op je aanrekening.
Telenet opzeggen?
Contacteer ons gratis op 0800 66 350. We vinden vast en zeker wel een gepaste oplossing. Zo zit je vanzelf weer in de juiste flow. Wil je toch je abonnement opzeggen? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou in orde.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn