Webmail

nl

Wat is je openstaand saldo en hoe betalen?

Je openstaand saldo checken én in één klik betalen? Dat doe je rap in de Telenet-app! Liever automatisch betalen? Ook een domiciliëring aanvragen of beheren doe je zo in de gratis app. Bekijk en betaal je je openstaand saldo toch liever via je laptop of pc? Dat kan via Mijn Telenet.

Je aanrekening betalen

Je kan je Telenet-aanrekeningen op verschillende manieren betalen.

Met een domiciliëring

Betaal je met een domiciliëring? Dan betaal je maandelijks op tijd én zonder zorgen.

In de Telenet-app

In de gratis Telenet-app betaal je je aanrekening in 1-2-3. Kies onderaan voor tabblad Betaling en kies dan met welke kaart je wil betalen. Da's alles!

Nog geen Telenet-app? Download 'm rap voor iOS of Android.

Via Mijn Telenet (online)

Betaal je je aanrekening graag meteen online? Ga dan via Mijn Telenet naar het overzicht van je aanrekeningen. Je kan daar kiezen om te betalen via QR-code of met je bankkaart.

Let op! Online betalen kan alleen als je kiest voor een digitale aanrekening per e-mail.
Regel het meteen!

Per overschrijving

Betaal je met een overschrijving? Dan kan het tot 5 werkdagen duren voor we je betaling hebben verwerkt.

Is je betaling aangekomen?

Je kan in het overzicht van je aanrekeningen in de Telenet-app of op Mijn Telenet makkelijk nakijken of je betaling is aangekomen. Groen vinkje? Dan hebben we die goed ontvangen.

Let op! Het kan even duren voor de betaling bij ons toekomt en je het groene vinkje ziet.

  • Online betaald? Tot maximum 24u.
  • Per overschrijving? Dan kan het tot 5 werkdagen duren.

Telenet rekent een herinnerings- of nalatigheidskost aan als we een betaling te laat ontvangen. Controleer dus zeker de vervaldag op je aanrekening. Betaalde je net en kreeg je toch een herinnering? Dan kan het zijn dat de brief je betaling heeft gekruist. Je betaalt dan geen herinneringskost.