nl

Alles over het Telenet Incentive Plan

Met het Telenet Incentive Plan (TIP), betaalt je werkgever een deel van je persoonlijke Telenet-diensten terug.

Voor welke abonnementen?

Je hebt recht op een TIP-korting voor deze Telenet-diensten:

  • Bundels zoals ONE(up) of WIGO
  • Abonnementen met internet en vaste telefonie

Let op! Er is geen korting op Telenet TV, mobiele telefonie of betalende nummers via je gsm (vb. De Lijn, parkeren via sms, belspelletjes, ...).

Hoe TIP-korting aanvragen?

1. Bestellen

Bestel je Telenet-abonnement als je dat nog niet hebt. Heb je al een abonnement waarvoor je TIP kan aanvragen? Dan ga je meteen naar stap 2.

2. Werkgever

Laat je werkgever weten dat je van de TIP-korting wil genieten voor je nieuwe of bestaande abonnement.

3. Registreer

Je werkgever registreert de korting. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je je TIP-korting online aanvraagt.

Je aanrekening na de aanvraag

Na de online aanvraag wordt je TIP-korting automatisch verrekend op je eerstvolgende aanrekening. Let op! Deed je de aanvraag net nadat er een nieuwe aanrekening werd opgemaakt en verstuurd? Dan zie je de korting pas op je volgende aanrekening.

Soms betaal je zelf ook een deel van je aanrekening. Dat kan omdat:

  • Je werkgever bepaalt wat de TIP-korting bedraagt. Soms is dat lager dan de prijs van je abonnement.
  • Je de maximale korting hebt bereikt voor je bundel. Heb je een bundel met Telenet TV en mobiel abonnementen, zoals ONE(up), WIGO of All-Internet met Telenet TV? Dan geldt de korting alleen op het aandeel van je internet en vaste telefonie.
Goed om te weten

Een bijdrage die niet opgebruikt is, kan je niet overdragen naar een volgende aanrekeningsperiode of overzetten van de ene naar de andere dienst (vb. van internet naar vaste telefonie).

Zoek je iets anders?