Raadpleeg én betaal makkelijk je aanrekening. Regel je domiciliëring en ontdek Doccle.
Belangrijk
Op 5 juni 2023 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast. Lees alle informatie op Klantenservice.
Veelgestelde vragen
Je domiciliëring aanvragen, aanpassen of stopzetten
Met een domiciliëring geef je Telenet toestemming om het bedrag van je aanrekening elke maand rechtstreeks op te vragen bij je bank. Je aanrekening betalen via domiciliëring biedt heel wat voordelen.
Ontdek Doccle
Met Doccle bewaar je al je Telenet-documenten. Makkelijk!
Doccle activeren
Neem alvast je aanrekening bij de hand, en maak de sprong naar Doccle.
Rekeningnummer Telenet
Dat is BE11 4050 5046 1148. Verkeerde mededeling gebruikt? Bel ons op 015 66 66 66.
Wat is mijn openstaand saldo en hoe kan ik betalen?
In het overzicht van je aanrekeningen kijk je na of je betaling is aangekomen. Zie je daar een groen vinkje? Dan hebben we je betaling ontvangen.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn