Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

WIGO & WIGO S: Pauzeren

Bij je WIGO en WIGO S krijg je elke maand een volle pot mobiele data om samen te delen. Maar wat als iemand te gretig is en teveel data verbruikt? In dat geval kan een beheerder van de WIGO die gebruiker tijdelijk pauzeren. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data tot het einde van de aanrekeningsperiodeof tot een beheerder de pauze weer beëindigt.

Als je gepauzeerd bent …

  • zie je een pauze-icoon bij je profielfoto.
  • kan je nog wel bellen, sms’en en surfen via wifi.
  • kan je nog roamen.

 

De beheerder kan je manueel of automatisch pauzeren. 

Manueel pauzeren

 

Automatisch pauzeren

Je kan op elk moment van de dag een gebruiker pauzeren. Dat doe je via de knop Pauzeren in de Telenet-app en op je persoonlijke verbruikspagina.

Daar kan je de pauze ook beëindigen. Na enkele minuten kan de gebruiker weer genieten van zijn mobiele data.

Je kan een gebruiker ook automatisch laten pauzeren. Dat doe je door de optie Automatisch pauzeren aan te vinken bij je verbruiksmeldingen.

Zodra de gebruiker de ingestelde datagrens bereikt, wordt hij automatisch gepauzeerd. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data

Goed om te weten: per ongeluk iemand gepauzeerd? Geen probleem, je kan de pauze na 5 minuten weer beëindigen.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs