Bij je WIGO en WIGO S krijg je elke maand een volle pot mobiele data om samen te delen. Maar wat als iemand te gretig is en teveel data verbruikt? In dat geval kan een beheerder van de WIGO die gebruiker tijdelijk pauzeren. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data tot het einde van de aanrekeningsperiode, of tot een beheerder de pauze weer beëindigt.
De beheerder kan je manueel of automatisch pauzeren.
Je kan op elk moment van de dag een gebruiker pauzeren. Dat doe je via de knop Pauzeren in de Telenet-app en op je persoonlijke verbruikspagina.
Daar kan je de pauze ook beëindigen. Na enkele minuten kan de gebruiker weer genieten van zijn mobiele data.
Je kan een gebruiker ook automatisch laten pauzeren. Dat doe je door de optie Automatisch pauzeren aan te vinken bij je verbruiksmeldingen.
Zodra de gebruiker de ingestelde datagrens bereikt, wordt hij automatisch gepauzeerd. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data
Goed om te weten: per ongeluk iemand gepauzeerd? Geen probleem, je kan de pauze na 5 minuten weer beëindigen.
Graag hulp of meer uitleg?