Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
WIGO: Pauzeren

Bij je WIGO krijg je elke maand een volle pot mobiele data om samen te delen. Maar wat als iemand te gretig is en teveel data verbruikt?

 

In dat geval kan een beheerder van de WIGO die gebruiker tijdelijk pauzeren. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data ...

Als je gepauzeerd bent …

  • zie je een pauze-icoon bij je profielfoto.
  • kan je nog wel bellen, sms’en en surfen via wifi.
  • kan je nog roamen.

 

Pauzeren kan maneel, of automatisch. Alleen een beheerder kan iemand pauzeren!

Manueel pauzeren

Je kan op elk moment van de dag een gebruiker pauzeren. Dat doe je via de knop Pauzeren in de Telenet Mobile-app en op je persoonlijke verbruikspagina.

 

Daar kan je de pauze ook beëindigen. Na enkele minuten kan de gebruiker weer genieten van zijn mobiele data.

Automatisch pauzeren

Je kan een gebruiker ook automatisch laten pauzeren. Dat doe je door de optie Automatisch pauzeren aan te vinken bij je verbruiksmeldingen.

 

Zodra de gebruiker de ingestelde datagrens bereikt, wordt hij automatisch gepauzeerd. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data …

 

Goed om te weten

  • Per ongeluk iemand gepauzeerd? Geen probleem, je kan de pauze na 5 minuten weer beëindigen.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs