Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Geniet van je extra toestelkorting

Eerst even dit

Als Telenet-klant geniet je het hele jaar door van allerlei kortingen op toestellen via Telenet Klantenprijs. Soms krijg je een extra toestelkorting, bovenop onze Klantenprijs.

 
 

Je komt in aanmerking voor de extra korting. Wat nu?

Bestel eerst je nieuwe abonnement of pas je abonnement aan naar de voorwaarden voor de extra korting. Bestelling geplaatst? Dan ontvang je een bevestigingsmail. Enkele dagen later volgt de aankoopbevestiging en activeringsmail. Nog even geduld, je kan bijna van je exclusieve promotie genieten.

 

  1. Nieuw abonnement geactiveerd? Dan activeren we ook je exclusieve promotie.
  2. Hou hiervoor je mailbox in de gaten, we brengen je via e-mail op de hoogte. Nieuwe klant? Dan komt een technicus eerst je producten installeren.
  3. Kies je toestel in de activeringsmail. Meld je eerst aan in de webshop, anders krijg je de exclusieve promotie niet te zien.
  4. Selecteer in het menu de promotie die je wil gebruikenTip: Van je exclusieve promotie geniet je één keer, vergeet die dus zeker niet te selecteren. Je krijgt namelijk ook de vaste Klantenprijs te zien.
  5. Voltooi je bestelling.
  6. Je ontvangt je toestel zo snel mogelijk bij je thuis!

 

Goed om te weten: de einddatum van je promotie, vind je in Mijn Telenet. Heb je nog een restwaarde? Dan vind je ook daarover meer info.

 
 
Heb je nog vragen over...

de levering van je toestel

 

retour en herstelling

  • Toestel besteld?
  • Na verwerking van je bestelling, zet PostNL je toestel klaar. Handig, PostNL levert het gewoon bij je thuis. Je ontvangt een e-mail met een Track&Trace-code. Daarmee kan je de status van je pakket volgen. Heb je vragen bij je levering? Dan kan je het best PostNL contacteren.
  •  
  • Verpakking of toestel beschadigd?
  • Weiger dan de levering door de koerier. Je neemt contact met ons op via 015 33 40 00. Wij zorgen voor de terugbetaling en geven je een seintje zodra je opnieuw kan bestellen. Merk je pas na ontvangst de schade op? Vul het online retourformulier in.
 
 

Je bestelling annuleren of je toestel terugsturen

Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om je bestelling te annuleren. Zodra je het online retourformulier invult, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail.  

 

  • Kleef het retourlabel over het bestaande label van de originele Telenet-doos. De Telenet-doos heeft een kleefstrip waarmee je ze gemakkelijk kan sluiten.
  • Heb je de originele doos niet meer? Pak het toestel goed in, in een doos met gepaste afmetingen en eventueel wat opvulmateriaal. Zorg ervoor dat ze goed afgesloten is. 
  • Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt.

 

Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug wanneer we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 3 tot 5 werkdagen op je bankrekening.

 

Je toestel is stuk, wat nu? 

Gaat je toestel stuk? Details over de garantie vind je in de doos bij levering. Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel.

 

  • Tv of laptop: voor de reparatie van je tv kan je bij de fabrikant van je toestel terecht voor tips, vragen en ondersteuning. Pick up, drop off en herstellingen? De fabrikant van je toestel regelt alles!
  • Ander toestel: ga voor de reparatie langs in een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 

Vind je de weg niet meer op de support-pagina van je fabrikant? Contacteer ons en wij maken je wegwijs.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs