Wil je je persoonlijke mobiele verbruik in je WIGO of WIGO S opvolgen? Dan moet je mobiele nummer gekoppeld zijn aan de login van de gebruiker.
Verkeerd gekoppeld? Geen probleem, je kan het gewoon weer herkoppelen aan de juiste gebruiker. Het nummer verdwijnt automatisch uit het profiel van de verkeerde gebruiker.
Dat doe je makkelijk via het overzicht van je gebruikers. Opgelet: alleen een beheerder kan mobiele nummers koppelen of herkoppelen.
In je WIGO (S) zijn een aantal mobiele lijnen inbegrepen. Voor elk mobiel nummer heb je een simkaart nodig. Op telenet.be kan je extra simkaarten voor je WIGO (S) bestellen, of mobiele abonnementen (bv.Telenet Mobile) bovenop je WIGO (S) kiezen.
Opgelet: heb je een WIGO 9 GB of WIGO 15 GB en heb je een extra simkaart nodig? Dan kan je kiezen voor ONE of ONE(up). Omschakelen naar een andere WIGO kan niet meer.
Om je mobiel nummer te kunnen gebruiken, moet je eerst je simkaart activeren via...
Heb je je WIGO (S) in een Telenet-winkelpunt besteld? Dan activeren we je simkaarten meteen.
Je krijgt je simkaarten ...
Je krijgt je simkaarten per post na je telefonische of online bestelling. Je simkaarten vind je dus kort na je bestelling in je brievenbus. Je moet hier dus zeker niet voor thuisblijven.
Graag hulp of meer uitleg?