Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

WIGO & WIGO S: je mobiele nummers

Wil je je persoonlijke mobiele verbruik in je WIGO of WIGO S opvolgen? Dan moet je mobiele nummer gekoppeld zijn aan  de login van de gebruiker.

 

Verkeerd gekoppeld? Geen probleem, je kan het gewoon weer herkoppelen aan de juiste gebruiker. Het nummer verdwijnt automatisch uit het profiel van de verkeerde gebruiker.

Mobiel nummer koppelen

 

Extra simkaart

 

Simkaart activeren

Dat doe je makkelijk via het overzicht van je gebruikers. Opgelet: alleen een beheerder kan mobiele nummers koppelen of herkoppelen.

  1. Ga naar Mijn Telenet en klik op het blauwe kaartje 'Je gebruikers'.
  2. Kies de gebruiker aan wie je een mobiel nummer wil (her)koppelen. Of maak indien nodig een nieuwe gebruiker aan (via het + icoon).
  3. Kies uit de lijst het nummer dat je aan de gebruiker wil koppelen. Zie je de lijst niet? Klik dan op Voeg een nummer toe en bewaar het profiel. Als je wil, kan je ook het contactnummer overschrijven.
  4. Klaar! 
{{lineValue}}
  • Het nummer van een gepauzeerde gebruiker kan je niet herkoppelen. Je kan er ook geen nummer aan koppelen.
  • Na de activering van je simkaart heb je 35 dagen om je nummer te koppelen aan je persoonlijke login. Nadien heb je geen toegang meer tot de pot mobiele data. Surfen via Wi-free kan nog wel. Zodra je je nummer koppelt, krijg je weer toegang tot de pot.

In je WIGO (S) zijn een aantal mobiele lijnen inbegrepen. Voor elk mobiel nummer heb je een simkaart nodig. Op telenet.be kan je extra simkaarten voor je WIGO (S) bestellen, of mobiele abonnementen (bv.Telenet Mobile) bovenop je WIGO (S) kiezen.

Opgelet: heb je een WIGO 9 GB of WIGO 15 GB en heb je een extra simkaart nodig? Dan kan je kiezen voor ONE of ONE(up). Omschakelen naar een andere WIGO kan niet meer.

Om je mobiel nummer te kunnen gebruiken, moet je eerst je simkaart activeren via...


Heb je je WIGO (S) in een Telenet-winkelpunt besteld? Dan activeren we je simkaarten meteen.

Je krijgt je simkaarten ...

  • per post bij telefonische of online bestelling.
  • meteen mee als je bestelt in een Telenet-winkelpunt.
{{lineValue}}

Je krijgt je simkaarten per post na je telefonische of online bestelling. Je simkaarten vind je dus kort na je bestelling in je brievenbus. Je moet hier dus zeker niet voor thuisblijven.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs