Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

WIGO & WIGO S: je mobiele nummers

Om persoonlijke verbruik in WIGO en WIGO S op te volgen, moet een mobiel nummer bij een gebruiker horen. Dat doe je door een mobiele nummer aan een gebruiker te koppelen.

 

Verkeerd gekoppeld? Geen probleem, je kan het gewoon weer herkoppelen aan de juiste gebruiker. Het nummer verdwijnt automatisch uit het profiel van de verkeerde gebruiker.

Mobiel nummer koppelen

 

Extra simkaart

 

Simkaart activeren

Dat doe je makkelijk via het overzicht van je gebruikers. Opgelet: alleen een beheerder kan mobiele nummers koppelen of herkoppelen.

 

1. Kies de gebruiker aan wie je een mobiel nummer wil (her)koppelen. Of maak indien nodig een nieuwe gebruiker aan (via het + icoon).

 

2. Kies uit de lijst het nummer dat je aan de gebruiker wil koppelen. Zie je de lijst niet? Klik dan op Voeg een nummer toe en bewaar het profiel. Als je wil, kan je ook het contactnummer overschrijven.

 

3. Klaar! 

 

Goed om te weten

  • Het nummer van een gepauzeerde gebruiker kan je niet herkoppelen. Je kan er ook geen nummer aan koppelen.
  • Na de activering van je simkaart heb je 35 dagen om je nummer te koppelen aan je persoonlijke login. Nadien heb je geen toegang meer tot de pot mobiele data. Surfen via Wi-free kan nog wel. Zodra je je nummer koppelt, krijg je weer toegang tot de pot.

In je WIGO (S) zijn een aantal mobiele lijnen inbegrepen. Voor elk mobiel nummer heb je een simkaart nodig. Op telenet.be kan je extra simkaarten voor je WIGO (S) bestellen, of mobiele abonnementen (bv. King) bovenop je WIGO (S) kiezen.

Opgelet: heb je een WIGO 9 GB of WIGO 15 GB en wil je een extra simkaart? Kies dan voor een WIGO die het beste bij je past.

Om je mobiel nummer te kunnen gebruiken, moet je eerst je simkaart activeren via...


Heb je je WIGO (S) in een Telenet-winkelpunt besteld? Dan activeren we je simkaarten meteen.

Je krijgt je simkaarten ...

  • per post bij telefonische of online bestelling.
  • meteen mee als je bestelt in een Telenet-winkelpunt.

Goed om te weten

Je krijgt je simkaarten per post na je telefonische of online bestelling. Je simkaarten vind je dus kort na je bestelling in je brievenbus. Je moet hier dus zeker niet voor thuisblijven.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs