Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat is het verschil tussen een aanrekening en een factuur?

Aanrekening

Een aanrekening is een betalingsdocument met bedragen inclusief btw.

  • Heb je geen btw-nummer (zoals de meeste consumenten)? Dan krijg je een aanrekening.
  • We versturen je aanrekeningen via e-mail (e-aanrekening) of per post, of je kan er ook voor kiezen om je Telenet-aanrekening alleen nog via Doccle te krijgen.
  • Je laatste 14 Telenet-aanrekeningen kan je altijd online bekijken.

Meer weten?

 
 

Factuur

Een factuur is een betalingsdocument met bedragen exclusief btw.

  • Op een factuur zie je het btw-bedrag apart vermeld.
  • Heb je een btw-nummer? Dan krijg je facturen.
  • Facturen versturen we altijd op papier. Maar je kan ze ook makkelijk online bekijken.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs