Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is het verschil tussen een aanrekening en een factuur?

Aanrekening

Een aanrekening is een betalingsdocument voor particuliere klanten met bedragen inclusief btw.

  • We versturen je aanrekeningen via e-mail (digitale aanrekening), sms, per post, of je kan er ook voor kiezen om je Telenet-aanrekening alleen nog via Doccle te krijgen.
  • Je Telenet-aanrekeningen van minstens de laatste 14 maanden kan je altijd online bekijken.

Meer weten?

Hoe ziet een aanrekening eruit?

Wat is een digitale aanrekening?

 
 

Factuur

Een factuur is een betalingsdocument voor professionele klanten met bedragen exclusief btw.

  • Heb je een btw-nummer? Dan krijg je facturen.
  • Op een factuur zie je het btw-bedrag apart vermeld.
  • We versturen je facturen via e-mail (digitale factuur) of per post.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs