Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is een herinnerings- of nalatigheidskost?

Een herinneringskost rekenen we aan als je 1 aanrekening niet binnen de vooropgestelde termijn betaalde. Een nalatigheidskost rekenen we aan als je meerdere openstaande aanrekeningen hebt.

 

Op je aanrekening vermelden we altijd de uiterste vervaldatum bij “Te betalen voor ….”. Op die datum moeten we je betaling volledig ontvangen hebben. We sturen je eerst een gratis herinnering via e-mail en/of sms. Afhankelijk van welk contact je opgaf in Mijn Telenet. Nadien rekenen we een herrinerings- of nalatigheidskost aan. Die kost vermelden we op de eerste pagina van je volgende aanrekening.

 

Opgelet: bij een overschrijving kan het tot 5 werkdagen duren voor we je betaling ontvangen.

4 types

Gratis herinnering gratis
  • via e-mail en/of sms 
Herinneringskost € 10
  • vanaf tweede herinnering
  • op papier, via sms en/of e-mail of via Doccle  
  • (afhankelijk van hoe je je aanrekening ontvangt)
  • op je aanrekening vermeld als herinneringskost
Laatste verwittiging € 10
  • altijd op papier
  • op je aanrekening vermeld als nalatigheidskost
Ingebrekestelling € 15
  • altijd op papier
  • op je aanrekening vermeld als nalatigheidskost

Bijkomende tarieven

Reactiveringskost € 30 Om je Telenet-diensten opnieuw te activeren,
betaal je een reactiveringskost. 
Interventiekost € 20 Om je diensten opnieuw te activeren, waarbij
een technicus ter plaatse komt. 
Duplicaat € 5 Een kopie van je aanrekening op papier of via mail.
 
 

Lees meer

Wat bij een betalingsherinnering?

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs