Een herinneringskost rekenen we aan als je 1 aanrekening niet binnen de vooropgestelde termijn betaalde. Een nalatigheidskost rekenen we aan als je meerdere openstaande aanrekeningen hebt.
Op je aanrekening vermelden we altijd de uiterste vervaldatum bij “Te betalen voor ….”. Op die datum moeten we je betaling volledig ontvangen hebben. We sturen je eerst een gratis herinnering via e-mail en/of sms. Afhankelijk van welk contact je opgaf in Mijn Telenet. Nadien rekenen we een herrinerings- of nalatigheidskost aan. Die kost vermelden we op de eerste pagina van je volgende aanrekening.
Opgelet: bij een overschrijving kan het tot 5 werkdagen duren voor we je betaling ontvangen.
Gratis herinnering | gratis |
|
---|---|---|
Herinneringskost | € 10 |
|
Laatste verwittiging | € 10 |
|
Ingebrekestelling | € 15 |
|
Reactiveringskost | € 30 | Om je Telenet-diensten opnieuw te activeren, betaal je een reactiveringskost. |
Interventiekost | € 20 | Om je diensten opnieuw te activeren, waarbij een technicus ter plaatse komt. |
Duplicaat | € 5 | Een kopie van je aanrekening op papier of via mail. |
Graag hulp of meer uitleg?