Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Wat bij storing op vaste lijn?

{{lineValue}}
  • Problemen met je vaste lijn? Kijk na of je tijdig hebt betaald. Een te late betaling kan zorgen voor een blokkering van je diensten.
  • Krijg je geen inkomende oproepen? Controleer of oproepdoorschakeling uitstaat.

Overloop de checklist

Vaak zijn niet goed aangesloten stekkers of verbindingssnoeren de oorzaak van het probleem. Kijk na...

  • Controleer je stekkers, stopcontacten en verlengkabels. Zo ben je zeker dat zowel je telefoon als je modem correct stroom krijgen.
  • Heb je meerdere telefoontoestellen in huis? Kijk dan na of ze allemaal goed zijn ingehaakt.
  • Verbind je telefoontoestel rechtstreeks met de modem. Eventuele andere toestellen zet je uit. Een ander toestel kan voor storing zorgen op je lijn.
  • Lukt het met een ander telefoontoestel wel? Dan ligt het probleem aan je toestel.
 
 

Niet opgelost?

Er is een grote kans dat het kabelnet verstoord is. Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66 of stuur ons een bericht via WhatsApp.

 

Hou alvast deze gegevens bij de hand.

  • Hoe vaak heb je het probleem opgemerkt?
  • Op welke tijdstippen?
  • Naar welke nummers belde je toen? Vermeld van 3 recente oproepen het nummer en tijdstip.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs