Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Probleem met mobiel bereik?

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken...

Check de instellingen van je toestel

  • Zorg ervoor dat de netwerkselectie op automatisch staat. Dat kijk je na bij instellingen.
  • Kijk ook even na of de vliegtuigstand uitstaat. 

Tip: hulp nodig? Neem een kijkje in de handleiding van je toestel, via onze Mobile Configurator.

Binnen? Ga eens buiten staan

Buiten heb je vaak een betere ontvangst. Dikke muren of materialen zoals beton of metaal houden straling namelijk tegen, en zorgen zo soms voor verminderd bereik.

Bereik van een zendmast

Wanneer je mobiel belt en je je verplaatst, schakel je over van de ene naar de andere zendmast. Gaat die overschakeling niet goed, of zijn er al te veel gebruikers op die andere zendmast? Dan wordt je oproep verbroken.

 

We doen ons best dat zoveel mogelijk te voorkomen! We moderniseren ons netwerk en vergroten het bereik van de bestaande zendmasten. Daarnaast investeren we volop in nieuwe zendmasten. 

Kan je niet surfen via 3G of 4G(+)?

  • Vaak lost je toestel herstarten het probleem op.
  • Tip: kijk ook eens na of je mobiele data wel aanstaat

Goed om te weten

Is er iets mis met je Telenet-toestel? Dan kan je terecht in een van onze winkelpunten of op de website van de fabrikant.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs