Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Sms-tickets met mijn mobiele abonnement?

Maak je keuze...

Voor parking

 

Voor De Lijn

Om als Telenet-klant gebruik te maken van sms-parkeren, moet je je eenmalig registreren. Ontdek hoe je dat doet.

Goed om te weten

  • Voor een parkeer-sms betaal je € 0,15 per verstuurde sms.
  • Het bedrag voor de parkeertijd betaal je via een aparte maandelijkse parkeerfactuur aan 4411 (via internet, kredietkaart of overschrijving).
  • Het bedrag voor de sms (€ 0,15) en de parkeertijd betaal je niet met je mobiele abonnement. Dat komt bovenop je maandelijkse abonnementsprijs.
  • Heb je een verbruikslimiet? Dan kan je tijdelijk niet sms-parkeren als het bedrag van je limiet bereikt is.

Meer info over sms-parkeren?

  • Voor een ticket van De Lijn betaal je € 0,15 per verstuurde sms, via je maandelijkse Telenet-aanrekening.
  •  Het sms-ticket  zelf zie je op je maandelijkse Telenet-aanrekening onder Diensten van derden. De tarieven vind je op de site van De Lijn.
 
Hou er rekening mee…
  • Je betaalt het bedrag voor de sms en het ticket niet met je mobiele abonnement. Dat komt bovenop je maandelijkse abonnementsprijs.
  • Heb je een verbruikslimiet, en heb je die limiet bereikt? Dan kan je tijdelijk geen sms-ticket kopen.

Meer info over ticket De Lijn via mobiel abonnement?

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs