Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Kan ik de datum van mijn aanrekening laten veranderen?

Nee, je kunt de datum van je aanrekening niet laten aanpassen.

Waarom niet?

We spreiden de data waarop we onze klanten aanrekenen. Zo zorgen we ervoor dat niet alle klanten op dezelfde datum worden aangerekend en dus ook niet tegen dezelfde datum moeten betalen.

Betaling op een andere datum laten plaatsvinden

Dat kan perfect zonder je aanrekeningsdatum te veranderen.

  • Op je aanrekening staat ook je uiterste betaaldatum
  • Laat je betaling plaatsvinden op de dag van je keuze, uiteraard vóór die uiterste betaaldatum. Zo vermijd je dat we je betaling te laat ontvangen
  • Hou er wel rekening mee dat het tot 5 werkdagen duurt voor we je betaling hebben ontvangen en verwerkt. Betaal dus zeker vóór je uiterste betaaldatum
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs