Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Overstappen naar een andere WIGO

Heb je maandelijks teveel of te weinig mobiele data? Dan kan je overstappen naar een andere WIGO. Je kan dat makkelijk zelf doen via de Telenet-app of via dit blauwe kaartje. Meer of minder gebruikers? Je kan makkelijk een persoonlijke login aanmaken, verwijderen of verplaatsen.

Overstappen naar een WIGO (S) met...

... een grotere pot mobiele data.

Overstappen naar een grotere WIGO (S)? Je nieuwe pot mobiele data is meteen beschikbaar. Pas vanaf je volgende aanrekeningsperiode betaal je voor je nieuwe abonnement.

... een kleinere pot mobiele data.

Overstappen naar een kleinere WIGO (S)? Je kan je huidige hoeveelheid data nog tot het einde van je aanrekeningsperiode gebruiken. Vanaf je volgende aanrekeningsperiode krijg je een nieuwe pot mobiele data en betaal je aan de prijs van je nieuwe WIGO (S). 

{{lineValue}}
  • Na een overstap moet je je verbruiksmeldingen opnieuw instellen.
  • Als je dat wil, kan je overstappen naar WIGO home of WIGO home S. We zetten je mobiele abonnementen dan om naar het abonnement van jouw keuze (King, Kong Unlimited, Prijs volgens verbruik).

Zakelijke klant?

Wil je overstappen naar KLIK? Dat kan via 0800 66 005.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs