Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik zeg op. Wat nu?

We vinden het jammer dat je een of meerdere Telenet-abonnementen opzegt. Graag geven we je een aantal tips om aan te denken.

Huur je een Digibox of Digicorder?

Aan het einde van je digitale tv-abonnement lever je je decoder in goede staat (samen met alle accessoires) in bij een Telenet-winkelpunt.

Lever je je decoder niet of te laat in? Dan rekenen we een restwaarde aan. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)aanrekening.

Huur je een netwerk-booster?

Graag vragen we je om je toestellen binnen te brengen naar een Telenet-winkelpunt in je buurt. Ze moeten in goede staat en met met eventuele accessoires zoals stroomkabel en adapter worden teruggebracht.


Kan je je toestellen niet inleveren voor we je volgende aanrekening opmaken? Dan rekenen we een vergoeding aan voor het toestel. Die bedraagt maximaal € 99 per netwerkuitbreider. Zodra je de toestellen inlevert (zonder schade), krijg je de vergoeding terug via je aanrekening.

Een Telenet e-mailadres of -webruimte?

Je kan je e-mailadres en -webruimte (users.telenet.be) nog gebruiken tot 18 maanden na de stopzetting van je internetabonnement. Lees alles in detail hierover.

Alles over je aanrekening

Slotaanrekening

Het kan dat je ondertussen nog een maandelijkse of jaarlijkse aanrekening krijgt. Betaal die zeker nog. Maximaal 30 dagen na verwerking van je opzeg krijg je een slotaanrekening met een afrekening, waaruit een eventueel tegoed kan blijken.

Heb je een afbetalingsplan?

Hou er rekening mee dat je bij opzeg het volledige verschuldigde bedrag in 1 keer zal moeten betalen.

Heb je een WIGO, Whop of Whoppa?

Heb je een pakket (WIGO, Whop of Whoppa)? Dan geniet je van een combinatievoordeel.  Als je één dienst opzegt uit je pakket (bv. internet), verlies je dat combinatievoordeel. Je behoudt dan de aparte abonnementen per dienst.

 

Een voorbeeld: je hebt WIGO en zegt alleen internet en digitale tv op. Dan behoud je vaste telefonie en mobiel. Je abonnementen worden losgekoppeld in een FreePhone Europe- en King-abonnement.

Toestel gekocht via Telenet?

Een toestel gekocht via gespreid betalen (elke maand een vast bedrag)?

Als je al je abonnementen opzegt, blijft je contract voor gespreid betalen lopen. Je blijft er dus maandelijks voor betalen, tot je toestel volledig is afbetaald. Bekijk je contracten via het blauwe kaartje onderaan.

Krijg je toestelkorting op je toestel?

Kocht je bijvoorbeeld een smartphone, MacBook of iPad tegen een voordeliger tarief bij je abonnement? En zeg je dat abonnement op voor het einde van je contract? Dan betaal je nog een restwaarde van je toestelkorting, zoals aangegeven op de restwaardetabel die je ontving bij de aankoop van je toestel.

 

Bekijk je contracten via dit blauwe kaartje.

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs