Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Ik zeg op. Wat nu?

We vinden het jammer dat je een of meerdere Telenet-abonnementen opzegt. Graag geven we je een aantal tips om aan te denken.

Huur je een Digibox of Digicorder?

Als je opzegt, krijg je een opzegtermijn. Gebruik je decoder gerust tijdens die termijn. Lever hem daarna in goede staat (samen met alle accessoires) in bij een Telenet-winkelpunt.

Lever je je decoder niet of te laat in? Dan rekenen we een restwaarde aan. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)aanrekening.

Een Telenet e-mailadres of -webruimte?

Je kan je e-mailadres en -webruimte (users.telenet.be) nog gebruiken tot 18 maanden na de stopzetting van je internetabonnement. Lees alles in detail hierover.

Alles over je aanrekening

Slotaanrekening

Het kan dat je ondertussen nog een maandelijkse of jaarlijkse aanrekening krijgt. Betaal die zeker nog. Maximaal 30 dagen na verwerking van je opzeg krijg je een slotaanrekening met een eventueel tegoed.

Heb je een afbetalingsplan?

Hou er rekening mee dat je bij opzeg het volledige verschuldigde bedrag in 1 keer zal moeten betalen.

Heb je een WIGO, Whop of Whoppa?

Heb je een pakket (WIGO, Whop of Whoppa)? Dan geniet je van een combinatievoordeel.  Als je één abonnement opzegt uit je pakket (bv. internet), verlies je dat combinatievoordeel. Je behoudt dan de aparte abonnementen.

 

Een voorbeeld: je hebt WIGO en zegt alleen internet en digitale tv op. Dan behoud je vaste telefonie en mobiel. We zetten je abonnement om in FreePhone Europe en King.

Toestel gekocht via Telenet?

Een toestel gekocht via gespreid betalen (elke maand een vast bedrag)?

Als je al je abonnementen opzegt, blijft je contract voor gespreid betalen lopen. Je blijft er dus maandelijks voor betalen, tot je toestel volledig is afbetaald.

 

Bekijk je contracten.

Krijg je toestelkorting op je toestel?

Kocht je bijvoorbeeld een MacBook of iPad tegen een voordeliger tarief bij je abonnement? En zeg je dat abonnement op voor het einde van je contract? Dan betaal je nog een restwaarde van je toestelkorting.

 

Bekijk je contracten.

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs