Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik zeg op. Wat nu?

We vinden het jammer dat je een of meerdere Telenet Business-abonnementen opzegt. Graag geven we je een aantal tips om aan te denken.

Wat met mijn modem?

Nadat je je diensten hebt opgezegd, lever je je modem in bij een Telenet-winkelpunt of print je je verzendlabel uit en breng je je modem naar een retourpunt in de buurt. 

 

Lever je je modem niet of te laat in? Dan rekenen we een eenmalige vergoeding aan, afhankelijk van het type modem. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)factuur. 

Type

CH6643E

CH7465LG-TN

CV8560E

CH8568LG

Bedrag incl. BTW (€)

55

60

80

90

Tip: U vindt het type op de sticker van uw modem. 

Opgelet: je netwerkverdeler hoef je niet te verwijderen. 

Huur je een digibox of digicorder?

Aan het einde van je Telenet TV-abonnement lever je je decoder in goede staat (samen met alle accessoires) in bij een Telenet-winkelpunt of retourpunt in je buurt. 

 

Lever je je decoder niet of te laat in? Dan rekenen we de restwaarde aan. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)factuur. 

Huur je een netwerk-booster

We vragen je om je toestellen binnen te brengen in een Telenet-winkelpunt of retourpunt in je buurt. Ze moeten in goede staat en met eventuele accessoires zoals stroomkabel en adapter worden teruggebracht. 

 

Kan je je toestellen niet inleveren voor we je volgende factuur opmaken? Dan rekenen we een vergoeding aan voor het toestel. Die bedraagt maximaal €99 (incl. BTW) per netwerkuitbreider. Zodra je de toestellen inlevert (zonder schade), krijg je de vergoeding terug via je factuur.

Een Telenet e-mailadres of -webruimte?

Je kan je Telenet-mailadres nog gebruiken tot 18 maanden na de stopzetting van je internetabonnement en je webruimte (users.telenet.be) tot 6 maanden na de stopzetting.

Alle details over je e-mailadres en -webruimte. 

 

 

Alles over je factuur

Slotfactuur

Het kan dat je ondertussen nog een maandelijkse of jaarlijkse factuur krijgt. Betaal die zeker nog. Maximaal 30 dagen na verwerking van je opzeg krijg je een slotfactuur met een afrekening, waaruit een eventueel tegoed kan blijken. 

 

Heb je een afbetalingsplan?

Hou er rekening mee dat je bij opzeg het volledige verschuldigde bedrag in één keer zal moeten betalen. 

Toestel gekocht via Telenet Business?

Een toestel gekocht via gespreid betalen (elke maand een vast bedrag)? 

Als je al je abonnementen opzegt, blijft je contract voor gespreid betalen lopen. Je blijft er dus maandelijks voor betalen, tot je toestel volledig is afbetaald. Bekijk je contracten via het blauwe kaartje onderaan. 

 

Krijg je toestelkorting op je toestel? 

Kocht je bijvoorbeeld een smartphone, MacBook of iPad tegen een voordeliger tarief bij je abonnement? En zegt je dat abonnement op voor het einde van je contract? Dan betaal je nog een restwaarde van je toestelkorting, zoals aangegeven op de restwaardetabel die je ontving bij de aankoop van je toestel. 

 

Bekijk je contracten via dit blauwe kaartje. 

 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs