Je abonnement

Graag weten welke abonnementen je hebt, je abonnement aanpassen of opzeggen?

Veelgestelde vragen

Mijn Telenet

Je producten
Alles over KLIK
Met KLIK heb je altijd supersnel internet en mobiele telefonie. Meer nodig? Klik het zelf bij elkaar.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Spijtig. Je staat op het punt om de Telenet-familie te verlaten. Wil je ermee doorgaan? Bel ons en we regelen het.
Veelgestelde vragen over de opzeg van je abonnement
Vragen over opzeg? Vind hier je antwoord.
Je KLIK aanpassen
Pas je KLIK in een wip aan via de Telenet-app of Mijn Telenet.
Ik zeg op. Wat nu?
Bedankt voor de leuke tijd. We gaan je missen. Ontdek hier enkele handige tips voor je weggaat.
Welke KLIK heb ik?
Meld je aan op Mijn Telenet en ontdek alles over je KLIK.
Overstappen op een ander internetabonnement
Dat doe je makkelijk online via Mijn Telenet.
Hoe je KLIK gebruiksklaar maken?
Doe het snel in maar vier stappen. Volg ze via deze pagina of gebruik de link in de bevestigingsmail.
Telenet-diensten aanpassen
Doe het in 1-2-3 online. Makkelijk, toch?
Alles over Easy Switch
Wil je overstappen? Particuliere diensten zetten wij automatisch over via Easy Switch. Voor businessdiensten zorg je zelf.

Zelf beheren 

Zoek je iets anders?

Ben je een particuliere klant?

Onze community kan helpen!