Graag weten welke abonnementen je hebt, je abonnement aanpassen of opzeggen?
Veelgestelde vragen
Mijn Telenet
Je producten
Alles over KLIK
Met KLIK heb je altijd supersnel internet en mobiele telefonie. Meer nodig? Klik het zelf bij elkaar.
Telenet opzeggen?
Contacteer ons gratis op 0800 60 810. We vinden vast en zeker wel een gepaste oplossing. Zo zit je vanzelf weer in de juiste flow. Wil je toch je abonnement opzeggen? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou in orde.
Veelgestelde vragen over de opzeg van je abonnement
Vragen over opzeg? Vind hier je antwoord.
Je KLIK aanpassen
Pas je KLIK in een wip aan via de Telenet-app of Mijn Telenet.
Welke KLIK heb ik?
Meld je aan op Mijn Telenet en ontdek alles over je KLIK.
Overstappen op een ander internetabonnement
Dat doe je makkelijk online via Mijn Telenet.
Hoe je KLIK gebruiksklaar maken?
Doe het snel in maar vier stappen. Volg ze via deze pagina of gebruik de link in de bevestigingsmail.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn