telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Je gegevens aanpassen
Je abonnement
Taal
nl
nl
fr
Je abonnement
Graag weten welke abonnementen je hebt, je abonnement aanpassen of opzeggen?
Veelgestelde vragen
MyTelenet
Beheer je producten
Bekijk, wijzig en beheer je abonnementen en opties.
Alles over KLIK
Met KLIK heb je altijd supersnel internet en mobiele telefonie. Meer nodig? Klik het zelf bij elkaar.
Telenet opzeggen?
Contacteer ons gratis op 0800 60 810. We vinden vast en zeker wel een gepaste oplossing. Zo zit je vanzelf weer in de juiste flow. Wil je toch je abonnement opzeggen? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou in orde.
Je KLIK aanpassen
Pas je KLIK in een wip aan via de Telenet-app of Mijn Telenet.
Hoe je KLIK gebruiksklaar maken?
Doe het snel in maar vier stappen. Volg ze via deze pagina of gebruik de link in de bevestigingsmail.
Telenet-diensten aanpassen
Opties beheren en extra diensten bestellen via MyTelenet.
Alles over Easy Switch
Veranderen van operator? Da’s simpeler dan ooit. Dankzij Easy Switch regelt je nieuwe operator je overstap van begin tot eind, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Zelf beheren
Bekijk je producten en opties
Er liep iets mis
Bekijk je producten en opties
Bekijk je facturen
Er liep iets mis
Bekijk je facturen
Zoek je iets anders?
Ben je een particuliere klant?
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Edge
Firefox
Chrome
Ok, begrepen
Meer info