Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Een vraag over je aanrekening?

Is je aanrekening niet helemaal duidelijk? Of is het bedrag hoger dan verwacht? Hierbij vind je enkele mogelijke oorzaken.

Je eerste aanrekening?

Koos je voor Telenet?
Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Dan zie je op je eerste aanrekening…
  • de periode van je activering tot de dag van je aanrekening
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand

 

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

 
 

Onlangs een dienst aangepast of toegevoegd?

Dienst aangepast?
Heb je onlangs een dienst aangepast (bv. je stapte over van Whop naar Whoppa, van Fibernet 100 naar Fibernet 200, …)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening dat je…

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap


Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

 

Dienst toegevoegd?
Heb je onlangs een dienst toegevoegd (bv. je koos voor digitale tv)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening …

  • de periode van je activering tot de dag van je aanrekening 
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand

 

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Eenmalige kosten?

Installatiekost, activeringskost, verhuiskost, …?
Je aanrekening is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Op je eerste aanrekening staan soms eenmalige kosten ( bijvoorbeeld een installatiekost, een activeringskost, …). Op je volgende aanrekeningen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.

Check je verbruik

Meer verbruikt dan inbegrepen?
Lees onze tips om je mobiel verbruik onder controle te houden

Korting nog actief?

Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Lees meer over onze kortingen:

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs