Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Een vraag over je aanrekening?

Is je aanrekening niet helemaal duidelijk? Weet je niet hoeveel je exact moet betalen, of is het bedrag hoger dan verwacht? Hierbij vind je wat meer informatie.

Hoeveel betalen?

Het bedrag dat je moet betalen, vind je terug op de eerste pagina van je aanrekening. Dat is telkens het openstaande saldo op het moment dat je aanrekening wordt opgemaakt.

 

Heb je net ervoor of erna nog een betaling gedaan en weet je niet exact wat je openstaande saldo is? Check het makkelijk en snel online.

Teveel betaald?

Heb je per ongeluk teveel betaald, of je aanrekening 2 keer betaald? Geen probleem, het teveel betaalde bedrag trekken we af van je eerstvolgende aanrekening.

Je eerste aanrekening?

Pas Telenet-klant geworden? Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Je ziet dan op je eerste aanrekening …

  • de periode van je installatie tot de dag dat je aanrekening wordt opgemaakt
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.

 

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

 

Eerste WIGO-aanrekening?

Ben je overgestapt naar de vernieuwde WIGO? Lees de info over je eerste WIGO-aanrekening.

Onlangs je abonnement aangepast?

Abonnement aangepast?

Heb je onlangs je abonnement aangepast (bv. je stapte over van Whop naar WIGO, van Fibernet 100 naar Fibernet 200, …)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening dat je

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap.
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap.

 

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Dienst/optie toegevoegd?

Heb je onlangs een dienst toegevoegd (bv. je koos voor digitale tv) of een optie geactiveerd (bv. Bellen binnen Europa bij je WIGO)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening …

  • de periode van je activering tot de dag van je aanrekening
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.

 

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

 

Tip: je kan je diensten en opties makkelijk online beheren.

Eenmalige kosten?

Je aanrekening is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld een installatiekost, of een toestel zoals een Powerline-adapter, … Op je volgende aanrekeningen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.

 

Werd er volgens jou een eenmalige kost onterecht aangerekend? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Hoog verbruik?

Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht, door bv. diensten van derden?

 

Lees onze tips om je mobiel verbruik onder controle te houden.

Korting nog actief?

Mogelijk is een van je kortingen niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Lees meer over onze kortingen:

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs