Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Ik heb opgezegd en krijg nog een aanrekening. Wat nu?

Zodra je je Telenet-abonnement opzegt, regelen we alles zo snel mogelijk binnen de 30 dagen. Ondertussen is het mogelijk dat je van ons nog een aanrekening krijgt.

Krijg je nog een maandelijkse aanrekening?
  • Dat kan, afhankelijk van je aanrekeningsperiode.
  • Betaal zeker deze laatste aanrekening nog.
  • Als je opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijg je van ons een slotaanrekening. Betaalde je teveel? Dan brengen we dat in mindering.
Zeg je kabel-tv op en betaal je jaarlijks?
  • Ook dan kan het dat je je jaarlijkse aanrekening nog krijgt na je opzeg. Dat gebeurt als je je aanrekening normaal krijgt in de maand dat je opzegt.
  • We vragen je om de jaarlijkse aanrekening toch te betalen. Als je opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijg je terug wat je teveel betaalde.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs