Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik heb opgezegd en krijg nog een aanrekening. Wat nu?

Zodra je je Telenet-abonnement opzegt, regelen we alles zo snel mogelijk binnen de 30 dagen. Ondertussen is het mogelijk dat je van ons nog een aanrekening krijgt.

Krijg je nog een maandelijkse aanrekening?

  • Dat is perfect mogelijk. Dat is afhankelijk van je aanrekeningsperiode. Kijk deze dus nog eens goed na.
  • Betaal zeker deze laatste aanrekening nog.
  • Als je opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijg je van ons een slotaanrekening. Betaalde je teveel? Dan brengen we dat in mindering.
 
 

Zeg je kabel-tv op en betaal je jaarlijks?

  • Ontvang je je jaarlijkse aanrekening in dat maand dat je opzegt? Dan is dat perfect normaal.
  • We vragen je om de jaarlijkse aanrekening toch te betalen. Als je opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijg je terug wat je teveel betaalde.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs