Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Hoe Telenet-diensten bestellen of aanpassen onder bewindvoering?

Wat is bewindvoering?

Meer informatie over bewindvoering vind je terug op de website van de Federale Overheidsdienst Justitie.

Sta je onder bewindvoering?

 

Ben je bewindvoerder?

Wil je nieuwe diensten of opties bestellen?

  • Laat je bewindvoerder het aanvraagformulier volledig invullen en terugsturen via dit contactformulier. Je bewindvoerder moet ook een kopie van zijn identiteitskaart (alleen de voorkant) meesturen.
  • Ben je een nieuwe klant? Laat dan ook een kopie van jouw identiteitskaart (alleen de voorkant) meesturen.
  • Wanneer wij de nodige documenten ontvangen hebben, brengen we je bestelling zo snel mogelijk in orde. We contacteren je telefonisch om een afspraak te maken indien nodig.

Wil je een dienst of optie aanpassen?

  • Wil je een hoger abonnement, extra opties bestellen of een verhuis doorgeven? Neem dan contact op met je bewindvoerder. Je volgt dezelfde stappen zoals bij het bestellen van nieuwe diensten. 
  • Wil je een lager abonnement? Contacteer dan onze klantendienst of stuur ons een bericht via WhatsApp.
     

Wil de beschermde persoon nieuwe diensten of opties bestellen?

  • Vul het aanvraagformulier in en stuur het ons via dit contactformulier. 
  • Bezorg ons ook een kopie van je identiteitskaart (alleen de voorkant). De ID-gegevens zijn nodig om je te identificeren als bewindvoerder van de beschermde persoon.
  • Is de beschermde persoon een nieuwe klant? Bezorg ons dan ook een kopie van zijn identiteitskaart (alleen de voorkant).
  • Wanneer wij de nodige documenten ontvangen hebben, brengen we de bestelling zo snel mogelijk in orde. We contacteren de beschermde persoon telefonisch om een afspraak te maken indien nodig.
    Let op: noteer het contactnummer van de beschermde persoon op het aanvraagformulier.

Wil de beschermde persoon een dienst of optie aanpassen?

  • Wil de beschermde persoon een hoger abonnement , extra opties bestellen of een verhuis doorgeven? Volg dan dezelfde stappen zoals bij het bestellen van nieuwe diensten. 
  • Wil de beschermde persoon een lager abonnement? De beschermde persoon kan zelf onze klantendienst contacteren of ons een bericht sturen via WhatsApp. We brengen de aanpassing meteen in orde.

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs