Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe installeer ik mijn modem?

{{lineValue}}

Is je modem verouderd of werkt-ie niet meer optimaal? Dan sturen we je automatisch een sms, een e-mail of een bericht in de Telenet-app. Daar kan je meteen gratis een nieuwe modem bestellen!

 

Geen bericht gekregen? Dan is je modem normaal nog in orde. Je kan het ook zelf checken in de Telenet-app: ga naar “Mijn netwerk” en klik op “Diagnose”. De app checkt dan voor jou of alles nog goed werkt. Heb je de Telenet-app nog niet? Download 'm snel via Google Play of via de App Store.

 

Is je modem toch stuk? Ga dan langs in een Telenet-winkelpunt of neem contact met ons op, wij staan voor je klaar!

 
 

Modem installeren

Hulp nodig bij de installatie van je modem? Wees gerust, we hebben de perfecte interactieve videogids voor je klaarstaan. Zo is je toestel snel en eenvoudig geïnstalleerd!

{{lineValue}}
Is je wifi verbonden, maar heb je geen internet?

Dan moet je je Telenet-diensten nog even activeren. Surf naar telenet.be/selfstarter. Na het invullen van je gegevens, is je activering afgerond. Veel surfplezier!

 

Nog vragen over je netwerk?
Beheer je wifi-instellingen en Telenet-diensten eenvoudig via de Telenet-app of mijn.telenet.be.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs