Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe gaat Telenet om met mijn kijkgedrag?

Je kijkgedrag

We verwerken je kijkgedrag op een geautomatiseerde manier om ...

  • je de beste service aan te bieden en je te informeren over je gebruiksmogelijkheden.
  • onze producten en diensten te blijven verbeteren.
  • je te informeren over (nieuwe) producten en diensten van ons en andere bedrijven binnen de Telenet groep.
  • om je gepersonaliseerde tv-reclame aan te bieden.

Hoe uitschrijven?

Wil je niet dat we je individuele kijkgedrag verwerken voor commerciële doeleinden en jou informatie op maat sturen?

Verander dan je privacy-instellingen  naar 'Algemeen' in Mijn Telenet

Of oefen je recht op bezwaar uit via Mijn Telenet

 
 
{{lineValue}}
  • Als je je uitschrijft, is dat voor het kijkgedrag van al je decoders en Telenet-apps.
  • Heb je als privacy-niveau ‘Algemeen’ gekozen? Dan krijg je wél nog bepaalde programma aanbevelingen op basis van jouw kijkgedrag (tenzij je de aanbevelingen hebt uitgezet op je decoder). Over tv-aanbevelingen lees je hieronder meer.
  • Je tv-kijkgedrag wordt in het privacy-niveau ‘Algemeen’ niet gebruikt om je bijkomende Telenet producten of diensten voor te stellen en je komt niet in aanmerking voor tv-reclame aangepast aan jouw voorkeuren en interesses. Je krijgt dus enkel de standaard tv-reclame.
 
 

Tv-aanbevelingen

We verwerken je kijkgedrag en beoordelingen op televisieprogramma’s per Digibox of Digicorder. Op basis daarvan kunnen we je persoonlijke kijktips voorstellen.

Hoe uitschrijven?

Als je geen tv-aanbevelingen wil, kan je dat op iedere Digibox of Digicorder apart beheren.

 
 
{{lineValue}}

Heb je privacy-niveau ‘Algemeen’ gekozen? Dan wordt je individueel kijkgedrag niet verwerkt voor commerciële doeleinden. Hou er rekening mee dat je uitschrijving pas volledig is als je op je decoder de aanbevelingen ook hebt uitgezet. Doe je dat niet, dan wordt je individuele kijkgedrag wél nog verwerkt voor aanbevelingen.

 

We gaan je geen extra producten voorstellen. Wel kunnen we je programma’s aanbevelen die in je pakket zitten. Heb je bijvoorbeeld Play More? Dan krijg je enkel Play More-aanbevelingen. Tenzij het om een aanbeveling gaat voor onze hele Play More-klantenbestand, zonder rekening te houden met individueel kijkgedrag.

 
 

Tip

Meer weten over hoe wij met je privacy omgaan? Lees het volledige privacybeleid.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs