Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Help, de Telenet TV-app of -website werkt niet meer

Kan je niet aanmelden? Geeft je app geen beeld of geluid? Krijg je een bepaalde foutcode? Doe eerst de volgende checks voor je onze klantendienst contacteert. Zo kunnen we je nog beter van dienst zijn. Kijk je via telenet.tv? Kijk dan na of je de juiste browser gebruikt

Check je internetverbinding

Kijk zeker na of...

  • je toestel verbonden is met het internet. 
  • de vliegtuigmodus van je smartphone of tablet niet aanstaat.
  • de optie mobiele data is aangevinkt (als er geen wifi-verbinding is). Zet ze aan bij Instellingen > App-voorkeuren. 

 

Opgelet: zowel de optie mobiele data in de app als je mobiele data van je toestel moeten aanstaan.

Download de app opnieuw

Een app opnieuw installeren kan al eens wonderen doen. Check zeker ook of je app draait op de laatste versie. Het kan ook zeker helpen als je toestel draait op het nieuwste besturingssysteem.  

Nog niet opgelost?

Contacteer ons zodat we samen kunnen bekijken wat de beste oplossing is voor jou. 

Goed om te weten

De Telenet TV-app werkt met een DRM dat bij de start van een videostream controleert of je toestel rooted of jailbroken is. Als dat zo is, krijg je een foutmelding en kan je niet naar Telenet TV kijken. Dat is om copyright te beschermen, en op vraag van de aanbieders van films en series. 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs