Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

BELANGRIJK: op 19 juni 2022 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast.

Lees alle informatie op Klantenservice.

 
 
 
 

Een vraag over je aanrekening?

Raadpleeg je aanrekening via Mijn Telenet. Even aanmelden en je kan meteen je aanrekening openen en de details ervan bekijken.

Aanrekening hoger dan verwacht?

Is je aanrekening hoger dan verwacht? In de video hieronder overlopen we de meestvoorkomende redenen. Of klik op de grijze blokjes eronder.

 
 

Je eerste aanrekening?

 

Abonnement aangepast?

 

Extra verbruik of eenmalige kosten?

 

Korting nog actief?

Je eerste aanrekening?

Nieuwe Telenet-klant? Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Je ziet dan op je eerste aanrekening …

  • de periode van je installatie tot de dag dat je aanrekening wordt opgemaakt
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.

 

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Eerste ONE-aanrekening?

Ben je overgestapt naar een ONE of ONEup? Lees de info over je eerste ONE-aanrekening.

Onlangs je abonnement aangepast?

Heb je onlangs je abonnement aangepast (bv. je stapte over van WIGO naar ONE(up) of van een oud internetabonnement naar All-Internet, …)? Dan ontvang je je eerstvolgende aanrekening digitaal en daarop zie je dat je...

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap.
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap.

Dienst/optie toegevoegd?

Heb je onlangs een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV iconic) of een optie geactiveerd (bv. Optie Internationaal bellen bij je ONEup)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening …

  • de periode van je activering tot de dag van je aanrekening.
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.
{{lineValue}}
 
 

Extra verbruik

Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht? Dat kan verschillende oorzaken hebben:

  • Je hebt een film of serie besteld via de TV-theek.
  • Je hebt sms’en naar speciale nummers verstuurd of ontvangen (bv. sms-parkeren, sms-busticket of stemmen via sms).
  • Je hebt internationale gesprekken gehad (bv. bellen vanuit België naar een buitenlands nummer).
  • Je hebt extra mobiel verbruik (bv. je hebt veel video’s gestreamd). 
  • Roaming buiten de EU-zone.

Eenmalige kosten

  • Je aanrekening is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld een installatiekost. Op je volgende aanrekeningen komen die kosten natuurlijk niet meer voor.

Korting nog actief?

Mogelijk is een van je kortingen niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd (vb.: een gratis periode Streamz).

 

Lees meer over onze persoonsgebonden voordelen:

 
 

Vragen over je betaling?

Hoeveel betalen?

Het bedrag dat je moet betalen, vind je op de eerste pagina van je aanrekening. Dat is telkens het openstaande saldo op het moment dat je aanrekening wordt opgemaakt.

Heb je net ervoor of erna nog een betaling gedaan? Je huidige openstaande saldo check je makkelijk via dit blauwe kaartje.

Je kan het altijd makkelijk en snel online raadplegen in Mijn Telenet of via de Telenet-app.

Te veel betaald?

Heb je per ongeluk te veel betaald, of je aanrekening 2 keer betaald? Geen probleem, dan betaal je de volgende keer minder. Dit wordt automatisch verrekend op je volgende aanrekening(en). Je hoeft hier zelf dus niets voor te doen. 

 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs