Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Digibox/Digicorder verplaatsen of aan iemand anders geven?

Mijn Digbox of Digicorder tijdelijk verplaatsen

Dat kan als er op die plek een actieve kabelaansluiting is (vb. in je vakantiewoning).

Hou hier rekening mee

  • Je moet de tv-zenders opnieuw scannen als je in een andere regio verblijft.
  • Als je meer dan 1 Digibox of Digicorder hebt, dan kan je na een aantal dagen (max. 5) niet meer naar je extra zenderpakketten (zoals Play More, Play Sports,...) kijken. Dat is alleen terug mogelijk door de decoder weer aan te sluiten op de modem bij je thuis.
  • Je kan géén interactieve diensten gebruiken (geen programma’s opvragen, geen gebruik maken van de rode knop, de TV-gids is maar ingevuld voor 2 dagen (i.p.v. 2 weken)…).
  • Je kan wel nog je opnames bekijken.
 
 

Mijn Digibox of Digicorder aan iemand anders geven of verkopen

Je kan alleen een Digibox of Digicorder die je zelf hebt gekocht aan iemand anders geven. Dat kan dus niet met een Digibox of Digicorder die je huurt. We deactiveren het toestel op je naam en activeren het bij de andere persoon.

 
 

Goed om te weten

  • De nieuwe eigenaar moet een activeringskost betalen als hij nog geen actieve digitale Telenet-dienst (digitale televisie, internet of vaste telefonie) heeft.
  • Verwar deze situatie niet met een overname.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs