nl

Decoder verplaatsen of aan iemand anders geven?

Ik wil mijn digibox/digicorder...

Je kan je Digibox of Digicorder tijdelijk verplaatsen als er op die plek een actieve kabelaansluiting is.

Hou hier rekening mee
  • Je moet de tv-zenders opnieuw instellen als je in een andere regio verblijft.
  • Als je meer dan 1 Digibox of Digicorder hebt, dan kan je na een aantal dagen (max. 5) niet meer naar je extra pakketten kijken (zoals Streamz Premium+, Play Sports,...). Dat is alleen terug mogelijk door de decoder weer aan te sluiten op de modem bij je thuis.
  • Je kan géén interactieve diensten gebruiken: geen programma’s opvragen, geen gebruik maken van de rode knop, de TV-gids is maar ingevuld voor 2 dagen in plaats van 2 weken,...
  • Je kan wel nog je opnames bekijken.

Je kan je Digibox of Digicorder alleen aan iemand anders geven of verkopen als je die zelf kocht. Huur je je Digibox of Digicorder? Dan kan je 'm dus niet doorgeven.

Als je je gekochte Digibox of Digicorder doorgeeft of verkoopt, deactiveren we dat toestel op jouw naam en activeren het op naam van de andere persoon. 

 

Goed om te weten: de nieuwe eigenaar betaalt een activeringskost als hij nog geen actieve digitale Telenet-dienst (Telenet TV, internet of vaste telefonie) heeft.

Decoder gekocht of gehuurd?

Weet je niet zeker of je je decoder huurt of gekocht hebt? Dat zie je op je aanrekening of op je persoonlijke decoderpagina. Daar vind je het terug bij Contract. Lukt het niet? Contacteer ons, zodat we het samen met jou kunnen bekijken.

Belangrijk

Neemt iemand die op hetzelfde adres woont je Telenet-diensten over? Dan spreken we over een overname.

Zoek je iets anders?