Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

MHP, INST of INIT verschijnt op de display van je Digibox of Digicorder

Verschijnt de melding MHP, INST of INIT op de display van je Digibox of Digicorder en heb je na 10' nog altijd geen beeld? Je kan dat eenvoudig oplossen.

1. Herstart je Digibox of Digicorder

Haal de stroomkabel min. 10 seconden uit de Digibox of Digicorder en uit het stopcontact. Plaats de kabel eerst terug in de Digibox of Digicorder en daarna in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken. 

3. Terugbrengen naar fabrieksinstellingen

Als het herstarten niet geholpen heeft, raden we aan om je decoder terug naar fabrieksinstellingen te zetten met behoud van je opnames. Je decoder zal verschillende keren opnieuw starten. Dat kan tot 15 minuten duren.

4. Nog niet opgelost?

Contacteer de Klantendienst of ga naar een Telenet-winkelpunt in je buurt.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs