nl

Storingen

Werkt je internet niet? Geen beeld of geluid of je tv? Of kreeg je een foutmelding? 

Veelgestelde vragen

Probleem met Telenet TV?
Meestal los je ‘t makkelijk zelf op door je kabels na te kijken of decoder te herstarten.
Waarom werkt mijn internet, vaste lijn of tv niet?
Check de mogelijkse oorzaken of bekijk het in MyTelenet of in de MyTelenet-app.
Geen/zwart beeld op je tv?
Je tv staat aan en je afstandsbediening werkt? Kijk dan na of je decoder goed is aangesloten.
Beeld maar geen geluid op je tv?
Check het volume van je decoder én van je tv. Staat het misschien op mute?
Problemen met je tv-menu
Opent het niet meer of reageert het traag?
Probleem met gedeelde opnames?
Kan je geen opnames delen? Of een gedeelde opname niet bekijken?
MHP, INST of INIT-melding op je decoder?
Los het op door je decoder te herstarten.
De lampjes op je decoder
Ontdek wat de verschillende lampjes op je decoder betekenen.
Terug naar fabrieksinstellingen decoder
Een reset kan je probleem oplossen. Lees wel even de mogelijke gevolgen.
Decoder manueel herstarten
Haal de stekker uit het stopcontact en steek ‘m na 10 seconden weer in.
Decoder herstart vanzelf, is traag of hangt vast
Je decoder herstarten of resetten kan het probleem oplossen.
Pincode Telenet TV vergeten?
Stel een nieuwe pincode in via MyTelenet (Telenet TV-box) of met je beveiligingscode (Digibox/Digicorder).

Zelf beheren

Zoek je iets anders?

Ben je een zakelijke klant?

Onze community kan helpen!