Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Binnenkort verhuizen? Telenet maakt het je gemakkelijk

Ga je verhuizen? Dan zorgen wij ervoor dat je snel in je nieuwe stek kan bellen, surfen en tv-kijken.
Via deze knop kan je makkelijk je nieuwe adres doorgeven.

Vragen over je verhuis?

 

Ontdek je voordelen

Vooraf

Is Telenet beschikbaar op je nieuwe adres?

 
Nog geen aftakkabel aanwezig in je nieuwe woonst? Voorzie die dan eerst.

Contacteer ons op tijd

  • minstens 3 weken vóór de aansluiting om je basisopstelling te laten plaatsen.
  • minstens 6 weken vóór de aansluiting om je aftakkabel te laten aansluiten.

Goed om te weten...

  • Je kan ook telefonisch je verhuis doorgeven.
  • Je blijft van je Telenet-diensten genieten op je oude adres tot de dag van je verhuis.
  • We zetten de instellingen van je huidige wireless modem automatisch over naar je nieuwe modem. Handig, je moet je modem en wifi-toestellen niet opnieuw instellen.

Hoeveel kost een verhuis?

Als je verhuist, moeten we je diensten installeren en activeren. De prijs hangt af van:

  • het installatietype dat je kiest.
  • of je al dan niet een kabelaansluiting nodig hebt.

 

Bekijk hier hoeveel jouw verhuis kost.  

 
 
 

Je installatie

Installeer jij of doen wij het?

  • Met Self Starter installeer je zelf je Telenet-diensten. 

    Opgelet:
    Voor Self Starter moet er al een basisopstelling (modem en netwerkverdeler) aanwezig zijn.
    Geen basisopstelling? Dan sturen we een technicus langs om ze te installeren of na te kijken. Daarna kan je zelf aan de slag.

 

  • Heb je liever dat onze technicus alles installeert? Dat kan! Kies dan voor de Comfort-installatie.
 
Nog geen aftakkabel aanwezig in je nieuwe woonst? Voorzie die dan eerst.

Wat neem je mee en wat laat je staan?

Dit neem je altijd mee

Je neemt zelf je decoder mee, samen met alle extra hardware die je zelf kocht of momenteel huurt (bv. Wifi-Booster, Modem Battery Pack, losse kabels).

Decoder

Access Point

Wifi Powerline

Modem Battery Pack

 
 

Dit laat je altijd achter

Netwerkverdelers

Wat met je modem?

Je kiest voor Self Starter

Je laat de modem op je oude adres hangen. We bezorgen een nieuwe modem bij je thuis of je gaat die zelf halen in een Telenet-winkelpunt. 

 

Er hangt al een modem op het nieuwe adres

  • Recente modem (behalve type CH6643E)? Dan breng je die binnen bij een retourpunt in je buurt of bij een Telenet-winkelpunt.
  • Geen recente modem? Dan koppel je de modem los en brengt hem naar een recyclagepark.

Je wil een technicus voor je verhuis

  • In sommige gevallen vragen we om de modem op je oude adres mee te nemen.  De technicus sluit je modem dan opnieuw aan op je nieuwe adres. 
  • Raadpleeg daarvoor je aankoopbevestiging. Daarin staat vermeld welke toestellen je meeneemt naar je nieuwe adres en wat je op je oude adres achterlaat.
 
 

Blijf overal bellen, surfen en tv-kijken

  • Met Self Starter installeer je zelf je Telenet-diensten. 

    Opgelet:
    Voor Self Starter moet er al een basisopstelling (modem en netwerkverdeler) aanwezig zijn.
    Geen basisopstelling? Dan sturen we een technicus langs om ze te installeren of na te kijken. Daarna kan je zelf aan de slag.

 

  • Heb je liever dat onze technicus alles installeert? Dat kan! Kies dan voor de Comfort-installatie.
 
 
 

Een verhuis is een heel avontuur, en niet altijd makkelijk. Daarom geven we je graag wat extra hulp, met kortingen bij onze partners, verhuistips en voordelen op heel wat toestellen.

 

Je vindt het allemaal terug op je persoonlijke verhuispagina.

Verhuisdozen, inpakmateriaal of een verhuiswagen nodig? Vraag snel je kortingsbon van Dockx aan.

Heeft je nieuwe stek nog wat kluswerk of een likje verf nodig? GAMMA geeft 15% korting aan verhuizende Telenet-klanten.

Een nieuwe tv voor je nieuwe huis? Met de Telenet Klantenprijs krijg je kortingen tot wel 30% op tv’s, tablets, gsm’s, …

Goed om te weten

Zodra je je verhuis hebt doorgegeven, sturen we je automatisch een sms met een link naar je persoonlijke verhuispagina.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs