Ben je op zoek naar een toestel met exclusieve korting voor Telenet-klanten of wil je meer weten over je bestelling via Telenet Klantenprijs? Ontdek meer op onze Telenet Klantenprijs.
Wil je online specifieke Telenet-hardware bestellen zoals bv. een Wifi-booster? En heb je een vraag over je levering van die Telenet-hardware of is er iets anders niet duidelijk? We helpen je graag verder.
Klik op één van de onderstaande blokjes.
Online bestelling
Levering
Installatie en activering
Betaling via aanrekening
Toestellen inleveren
Hoe bestelling annuleren?
We leveren zo snel mogelijk je toestel bij je thuis of op een ander adres in België. Je ontvangt een e-mail van PostNL met daarin een track & trace-code waarmee je de levering van je toestel kan opvolgen. Wij doen ons best om de levering binnen 2 tot 4 werkdagen (uitgezonderd op zon -en feestdagen) na je online bestelling te laten plaatsvinden.
Geen e-mail met track & trace-code ontvangen? Kijk zeker eens in de spam-folder van je mailbox. Toch geen e-mail met track & trace-code ontvangen? Bel ons op 015 66 66 66 of stuur ons een WhatsApp-bericht.
Goed om te weten: in de e-mail van PostNL staat bij Verwacht bezorgmoment een tijdsindicatie. Handig, want zo weet je meteen wanneer je de koerier mag verwachten.
Was je niet thuis bij de eerste aanbieding van de levering?
Dan laat de koerier een kaartje in de bus achter waarop vermeld staat dat hij het toestel de volgende dag opnieuw aanbiedt.
Je ontvangt ook een e-mail van PostNL met de link naar www.postnl.be/nietthuis. Daar kan je, met behulp van de code op je kaartje, tot 22u:
Was je niet thuis bij de tweede aanbieding van de levering?
Je ontvangt een e-mail en een kaartje van de koerier dat je het toestel kan afhalen op vertoon van je identiteitskaart in een afhaalpunt in je buurt.
Heb je 4 werkdagen na je bestelling je toestel nog niet ontvangen? Contacteer ons dan op 015 66 66 66.
Fijn, dan kan je nu je Telenet-toestel zelf installeren. Kijk hiervoor naar de meegeleverde installatiegids of raadpleeg onze online stappenplannen op telenet.be/zelfinstalleren.
Ontbreekt er iets?
Lukt het niet om je toestel te installeren volgens de instructies?
Je betaalt:
via je aanrekening, tenzij je van een promotie geniet. Als dat het geval is, dan brengen we je hiervan op de hoogte.
Als je je nieuwe Telenet-toestel ontvangen hebt, vragen we je om je oude toestel binnen te brengen bij een een Telenet-winkelpunt of een retourpunt in je buurt. Zodra we je oude toestel ontvangen hebben, brengen we je retour zo snel mogelijk in orde.
Opgelet: deze informatie gaat niet over toestellen van onze Telenet Klantenprijs.
Klik op de verschillende stappen.
Opgelet:
Kan je je toestel niet inleveren binnen 30 dagen? Dan rekenen we een vergoeding aan voor de toestel(len) die je huurde.
Graag hulp of meer uitleg?