Met ONE(up) koos je voor één verbinding en alle vrijheid. Je wil grenzeloos verbonden zijn, en dat liefst met al je toestellen. Om je daarbij te helpen, voorzien we je ONE(up) van een inbegrepen datasimkaart. Zo verbind je ook je tablet, Minimodem of zelfs camera met het internet, zonder extra kosten.
Met ONE(up) surf je onbeperkt, zowel via wifi1 als via mobiele data2. Per mobiel nummer in je ONE(up) krijg je 300GB mobiele data. Data opgebruikt? Dan surf je gewoon verder, maar aan lagere snelheid. Je kiest zelf hoe je je totaal aan mobiele data tussen je nummers gebruikt. Ook verbruik met je datasimkaart gaat mee van je inbegrepen totaal.
Bijvoorbeeld:
je hebt een ONEup met 2 mobiele nummers, en je voegt een datasim toe. Je surft in totaal 600GB (300GB x 2 nummers) met mobiele data aan volledige snelheid. Je kiest zelf hoeveel je per simkaart verbruikt.
Heb je momenteel een abonnement op King Surf of Kong Surf, of gebruik je één van je WIGO-nummers alleen voor mobiele data? En wil je die simkaart vervangen door je inbegrepen ONE(up)-datasimkaart? Dan zeg je je oude abonnement of WIGO-nummer op en bestel je een nieuwe datasimkaart. Je bestaande simkaart omzetten naar een datasimkaart, kan niet.
1 Het vast internetvolume is onbeperkt. Bij intensief gebruik tijdens piekuren, kan de internetsnelheid tijdelijk worden beperkt. Telenet netwerkbeheer is van toepassing; meer info, zie . www.telenet.be/internetgebruik.
2Het mobiel internetvolume in België en de EU-zone is onbeperkt*:
* Op voorwaarde van een normaal gebruik, zoals gedefinieerd in de “Voorwaarden voor een normaal gebruik in het kader van een onbeperkt aanbod” (zie telenet.be/algemenevoorwaarden).
Je datasimkaart is inbegrepen in je ONE(up), maar krijg je niet standaard opgestuurd. Je bestelt ze wel gemakkelijk online en we sturen ze met de post naar je op. Goed om te weten: bestel je een Minimodem? Dan ontvang je automatisch ook je datasimkaart. Je hoeft ze in dat geval niet apart te bestellen.
Hoe bestellen?
1. Surf naar mijn.telenet.be en meld je aan.
2. Kies het blauwe kaartje ‘Je diensten’ onder Administratie.
3. Bij je Inbegrepen opties klik je op de roze knop ‘Datasimkaart bestellen’.
4. Je krijgt een overzicht van je bestelling. In orde? Dan kies je voor ‘Ga naar checkout’.
5. Controleer je adres en pas aan indien nodig, bevestig je bestelling en klaar! Je datasimkaart valt snel in brievenbus.
Je datasimkaart is inbegrepen in je ONE(up). Gebruik je je datasimkaart even niet, maar laat je ze toch actief staan? Dan maakt dat voor je aanrekening niet uit. Door ze niet op te zeggen, heb je ze bij de hand als je weer met je datasimkaart wil surfen.
Toch liever opzeggen? Dat kan via gratis nummer 0800 66 350.
Je datasimkaart thuis ontvangen? Je activeert ze heel gemakkelijk zelf:
Activeer je online (via de link of website)? Dan surf je binnen de 2 uur met je datasimkaart.
Ben je het toestel waar je datasimkaart inzit kwijt? Dan blokkeer je je datasimkaart best zo snel mogelijk! Zo vermijd je dat andere mensen met jouw mobiele data verder surfen. Je simkaart blokkeer je snel online via het blauwe kaartje 'Gsm verloren of gestolen' .
Simkaart teruggevonden? Kan je via dezelfde weg je simkaart deblokkeren.
Je simkaart vervangen na verlies of omdat ze kapot is? Je kan een nieuwe simkaart halen in een van onze Telenet-winkelpunten. Die nieuwe simkaart kost € 5, je betaalt ervoor via je aanrekening.
Graag hulp of meer uitleg?