Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over het Telenet Incentive Plan

Dankzij het Telenet Incentive Plan (TIP) betaalt je werkgever een deel van jouw persoonlijke Telenet-diensten. Het voordeel zie je meteen op je maandelijkse aanrekening.

Wanneer TIP-korting?

Je kan een TIP-korting krijgen voor deze Telenet-diensten:

  • internet en vaste telefonie
  • eenmalige bijdragen voor vaste diensten (vb. installatiekosten)
  • verbruik van je vaste telefonie
  • bundels zoals ONE(up), YUGO, WIGO (S), WIGO home (S) of Whoppa (opgelet: internet moet altijd deel uitmaken van je bundel om van de TIP-korting te genieten) 

 

Je werkgever bepaalt hoeveel hij bijdraagt aan je Telenet-diensten. Vraag je werkgever welke TIP-korting jij krijgt.

 
 

Toch nog betalen? Hoe komt dat?

De TIP-korting wordt elke maand afgetrokken van het totaalbedrag op je aanrekening en staat vermeld bij Andere. Het is mogelijk dat je na het verrekenen van de bijdrage van je werkgever toch nog iets moet betalen. Dat kan om verschillende redenen: 

  • Je werkgever kiest zelf het bedrag van de bijdrage. Soms is dat bedrag lager dan de prijs van je abonnement. 
  • Er is nooit TIP-korting op (Telenet) tv, mobiele telefonie of betalende nummers via je gsm (vb. mobiel ticket openbaar vervoer, parkeren via sms, belspelletjes,…).
  • Voor ONE en WIGO is de maximale TIP-korting € 65,72 inclusief btw.
  • Een bijdrage die niet opgebruikt is, kan je niet overgedragen naar een volgende aanrekeningsperiode. En ook niet van de ene dienst naar de andere (vb. van internet naar vaste telefonie). 

Hoe TIP-korting aanvragen?

  1. Bestel je Telenet-abonnement, als je dat nog niet hebt.
  2. Laat je werkgever weten dat je TIP-korting wil voor je bestaande of nieuwe Telenet-diensten.
  3. Je werkgever registreert je dan in de TIP-tool.
  4. Daarna krijg je een e-mail met een link om je TIP-korting eenvoudig online aan te vragen voor je bestaande of nieuwe Telenet-diensten.
  5. Wanneer je op de link in de e-mail klikt, wordt er gevraagd om je klantennummer en accountnummer in te geven (die vind je op je aanrekening). 
  6. Na je onlineaanvraag wordt je TIP-korting automatisch verrekend op je eerstvolgende aanrekening.
{{lineValue}}

TIP aangevraagd, maar nog niet zichtbaar op je aanrekening? Waarschijnlijk deed je je aanvraag net nadat je huidige aanrekening werd opgemaakt en verstuurd. Op je volgende aanrekening zal je korting verrekend zijn op je abonnementsprijs.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs