Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe een e-aanrekening aanvragen?

Als je kiest voor de e-aanrekening, krijg je je aanrekening via e-mail van ons.

Ook bij de e-aanrekening

Je blijft een overzicht behouden van je aanrekeningen. Op Mijn Telenet blijven ze immers 14 maanden beschikbaar. Verlies je je aanrekening toch uit het oog? Geen zorgen, je krijgt van ons een geheugensteuntje via e-mail en sms. Zo helpen we je om je aanrekening zeker op tijd te betalen.

1-2-3 voordelen

Geheugensteuntje via mail en sms

 

Meer verbruiksdetails voor vast en mobiel

 

Altijd en overal beschikbaar

Geheugensteuntje via mail en sms

Je aanrekening uit het oog verloren? Geen probleem, 5 dagen voor je betaaldatum krijg je van ons een e-mail. Zo ben je er zeker van dat je je aanrekening altijd op tijd betaalt.

 

Wil je dat geheugensteuntje ook via sms? Duid het aan in Mijn Telenet. Je krijgt dan van ons ook een sms zodra je aanrekening beschikbaar is.

Al je verbruiksdetails
Bekijk je graag al de details van je oproepen en sms’en? De e-aanrekening geeft je het volledige overzicht van al je verbruik, zowel voor vast als mobiel.

Je aanrekening altijd en overal beschikbaar

We zorgen ervoor dat je je aanrekening makkelijk online kan raadplegen. In Mijn Telenet vind je snel je openstaand saldo, en je kan er ook je 14 laatste aanrekeningen bekijken. Wil je ze printen? Dat is natuurlijk altijd mogelijk.

Tip

Ken je onze Telenet Support-app al? Ook hij toont je snel en makkelijk je openstaand saldo en je aanrekeningen van de laatste 14 maanden. Nog meer: je vindt er je wifi-instellingen, bekijkt er je internetverbruik en geplande afspraken, … Lees meer over de Telenet Support-app

 
 

Wil je de e-aanrekening proberen?

Graag een e-aanrekening? Regel het meteen in Mijn Telenet. Je kiest er ook op welk e-mailadres je je aanrekening wil krijgen, en kan het er later altijd nog aanpassen.

 

Is de e-aanrekening toch niets voor jou? Dan kan je altijd nog terug naar de papieren aanrekening. Ook dat regel je makkelijk zelf in Mijn Telenet.

Tip

Al gedacht aan een domiciliëring? Extra handig, want je betalingen gebeuren altijd automatisch en op tijd.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs