Telenet Klantenprijs: toestellen met korting
Telenet Klantenprijs, dat zijn straffe toestellen die je als Telenet-klant kan kopen tegen een straffe prijs. Soms krijg je zelfs een extra korting, bovenop de Klantenprijs! Bestel via onze webshop of ga langs bij een Telenet-winkel en profiteer van geweldige promoties.
Voor wie?
- Heb je één van onze vaste diensten (telefoon, internet of Telenet TV) of een bundel? Dan kan je onmiddellijk een toestel kopen met een unieke korting.
- Heb je alleen een mobiel abonnement? Dan moet je minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te genieten.
- Je kan maximaal 5 toestellen kopen via Telenet Klantenprijs. Na 12 maanden kan je opnieuw een toestel kopen met korting. Meer informatie vind je in de algemene voorwaarden.
Hoe bestellen?
Via onze webshop
Je bestelt je toestel het snelst en makkelijkst online.
- Meld je aan met je Telenet-gegevens, kies je toestel en betaal onmiddellijk. Na betaling krijg je een bevestiging via e-mail met een bestelnummer.
- Zodra je bestelling klaarstaat voor verzending, krijg je via e-mail een restwaardetabel, je aanrekening en een Track & Trace-code om je bestelling te volgen.
- Na levering krijg je een laatste e-mail met je serienummer of IMEI-code. Hou die goed bij voor je garantie.
- Niet thuis bij de levering? Dan kan je je toestel afhalen bij één van onze ophaalpunten. Check daarvoor de Track & Trace-code. Niet afgehaald binnen de 7 dagen? Dan sturen we je toestel terug naar Telenet en annuleren we gratis je bestelling.
- Geen bevestiging gekregen? Controleer je spamfolder of check of je betaling is doorgelopen. Probeer het eventueel later opnieuw.
- Korting niet zichtbaar? Kijk dan zeker na of je je hebt aangemeld.
Ga langs bij een Telenet-winkel
Wil je liever een toestel zien voor je het koopt? Kom dan even langs bij een van onze Telenet-winkels.
- Als het toestel in voorraad is, krijg je het meteen mee, samen met het ontvangstbewijs.
- Dezelfde avond krijg je nog een e-mail met de restwaardetabel en aanrekening.
Toestel niet op voorraad? Dan kan je het via de winkel ook bestellen om thuis te leveren. In dat geval krijg je de dag na je bestelling je aanrekening via e-mail.
Extra kortingen
Bovenop de korting van Telenet Klantenprijs krijg je bij sommige acties of campagnes een extra toestelkorting, afhankelijk van de voorwaarden.
Ook leveranciers van een toestel geven bij je bestelling soms nog een extra korting (cashback) of een cadeautje (vb. gratis headset of oplader). Je kan die zelf aanvragen via de website van de leverancier, nadat je je toestel hebt gekregen. Heb je vragen over die extra korting of accessoires? Neem dan rechtstreeks contact op met de leverancier van je toestel.
Je bestelling annuleren
- Na bestelling en betaling kan je niet meer annuleren. Je kan het toestel wel weigeren bij levering (bv. bij beschadigd toestel of verpakking).
- Is het al geleverd, maar ben je niet tevreden? Maak dan gebruik van je herroepingsrecht. Daarmee heb je tot 14 dagen na levering de tijd om je toestel binnen te brengen bij een retourpunt van PostNL (niet bij een Telenet-winkel!). Nadat je het online retourformulier hebt ingevuld, sturen we je via e-mail een retourlabel dat je samen met je toestel inlevert bij het retourpunt. Na ontvangst storten we je geld binnen de 14 dagen terug.
Goed om te weten
- Je Recupel-bijdrage is standaard inbegrepen in de prijs van alle Telenet-toestellen.
- Koop je je toestel in één van onze winkels? Dan kan je het eventueel gespreid betalen.
- in MyTelenet vind je onder Mijn producten - Je toestelkortingen een overzicht van al je bestelde toestellen en kortingen, samen met de restwaardetabel en je aanrekeningen.
- Heb je een duplicaat van je aanrekening nodig? Dan vind je dat ook in MyTelenet onder Je toestelkortingen. Heb je je toestel in een winkel gekocht? Dan kan je daar onmiddellijk je duplicaat vragen.