Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Zijn er verschillende accounts voor facturering mogelijk?

Ja. We definiëren een klant aan de hand van zijn btw-nummer. Per klant is het zo mogelijk om meerdere factureringsaccounts (elk met een apart btw-nummer) te hebben. Elke factureringsaccount genereert een aparte factuur.

 

Wil je meerdere factureringsaccounts om zo verschillende kostencentra te managen? Dan is MyBill Premium een handige oplossing. Met deze webinterface definieer je zelf één of meerdere facturen over verschillende periodes en kostencentra. 

 

Een factureringsaccount wijzigen? Dat kan. Het is altijd mogelijk om de factureringsaccount van een mobiel abonnement te wijzigen. Je kan dit aanvragen via het Business Mobile-portaal of neem contact met ons op.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs