Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is split bill?

Split bill splitst de factuur tussen werkgever en werknemer op. De splitsing kan op drie niveaus gebeuren:

 

  • het tariefplan
  • de tariefplanopties
  • het tarief buiten bundel.

 

Alle kosten die de werkgever niet dekt, factureren we aan de werknemer. De werknemer ontvangt hiervan maandelijks een factuur. Bij wanbetaling, en na een herinnering aan het adres van de werknemer, neemt Telenet Business altijd contact op met de werkgever.

 

Heb je vragen over split bill? Neem dan altijd eerst contact op met je fleetmanager.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs