Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik heb KLIK en meerdere privacyniveaus

Elke KLIK-gebruiker kiest zijn/haar eigen privacyniveau. Dat wil zeggen dat

  • u als individuele gebruiker voor uzelf bepaalt wat Telenet met uw persoonsgegevens doet.
  • u voor uzelf kan beslissen welke communicaties u van Telenet ontvangt.

 

Het individuele privacyniveau staat los van het privacyniveau voor het abonnement. Als individuele gebruiker hebt u als enige zeggenschap over uw privacyniveau. Niemand anders kan dat aanpassen, ook niet de beheerder.

Goed om te weten

  • Telenet blijft wel communicaties sturen op het abonnementsniveau, afhankelijk van het gekozen privacyniveau.
  • Als gebruiker krijgt u het privacyniveau van de beheerder. Omdat Telenet veel belang hecht aan de bescherming van uw privacy zijn er enkele uitzonderingen: gebruikers die jonger zijn dan 16 jaar krijgen het meest vertrouwelijke niveau ‘Algemeen’, klanten voor 25/05/2018 krijgen het niveau 'Persoonlijk' en klanten vanaf 25/05/2018 hebben het niveau 'Gericht'.
  • Wil u uw niveau zien of aanpassen? Dat doet u via Mijn Telenet, een Telenet-winkelpunt of de klantendienst op 015 33 22 66. Als u uw instelling verandert, duurt het maximaal 72 uur voor de aanpassing verwerkt is.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs