Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hulp bij geregistreerde toestellen

We zien dat jij een YUGO-klant bent. Deze info is niet echt nuttig voor jou. Je vindt hier een antwoord op al je YUGO-vragen.

 
 
 
 
 
 
Maak je keuze...

Telenet TV-app & Telenet.tv

 

Telenet TV yelo-app en Yelo.telenet.tv

Ik heb al 5 toestellen geregistreerd

Je kan via je smartphone, tablet of computer geen tv-kijken omdat je al 5 toestellen geregistreerd hebt. Kijk via een van je 5 geregistreerde toestellen of registreer een nieuw toestel. Bij de registratie van een nieuw toestel wordt het toestel dat het langst niet gebruikt is, automatisch vervangen door het nieuwe toestel.

Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw?

Het is mogelijk dat je je computer (die je al geregistreerd had) nog een keer moet registreren als je een film, serie of zender uit je extra pakket (bv. Streamz (+), Play More of Play Sports) wil bekijken.

Dat is zo als …

  • er meerdere gebruikers op je computer zijn.
  • je meerdere besturingssystemen op je computer gebruikt.
  • jij je cache en cookies hebt verwijderd (gecleared) én Silverlight opnieuw hebt geïnstalleerd.
  • je je computer verwijderde uit de geregistreerde toestellen.
  • je een cookie blocker gebruikt op je computer (bijvoorbeeld CCleaner, Adblock Plus, GlimmerBlocker, ...). Die kan je blijven gebruiken op 2 voorwaarden:

Je behoudt de cookies van telenet.tv

Je behoudt de instellingen van Microsoft Silverlight

Vink de optie hier af

 
 
 

Ik heb al 5 toestellen geregistreerd

Je kan via je smartphone, tablet of computer geen tv-kijken omdat je al 5 toestellen geregistreerd hebt. Kijk via een van je 5 geregistreerde toestellen of beheer je toestellen via dit blauwe kaartje.

 
 

Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw?

Het is mogelijk dat je je computer (die je al geregistreerd had) nog een keer moet registreren als je een film, serie of zender uit je extra pakket (bv. Streamz (+), Play More of Play Sports) wil bekijken.

Dat is zo als …

  • er meerdere gebruikers of profielen op je computer zijn.
  • je meerdere besturingssystemen op je computer gebruikt.
  • jij je cache en cookies hebt verwijderd (gecleared) én Silverlight opnieuw hebt geïnstalleerd.
  • je je computer verwijderde uit de geregistreerde toestellen.
  • je een cookie blocker gebruikt op je computer (bijvoorbeeld CCleaner, Adblock Plus, GlimmerBlocker, ...). Die kan je blijven gebruiken op 2 voorwaarden:

Je behoudt de cookies van yelo.telenet.tv

Je behoudt de instellingen van Microsoft Silverlight

Vink de optie hier af

 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs