telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Je gegevens aanpassen
Je abonnement
Taal
nl
nl
fr
Je abonnement
Graag weten welk abonnement je hebt, je abonnement aanpassen of opzeggen?
Veelgestelde vragen
MyTelenet
Je abonnement aanpassen
Beheer je huidige producten, bestel extra diensten of wijzig je opties
Telenet-diensten aanpassen
Opties beheren en extra diensten bestellen via MyTelenet.
Telenet opzeggen?
Contacteer ons gratis op 0800 66 350. We vinden vast en zeker wel een gepaste oplossing. Zo zit je vanzelf weer in de juiste flow. Wil je toch je abonnement opzeggen? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou in orde.
Alles over Easy Switch
Veranderen van operator? Da’s simpeler dan ooit. Dankzij Easy Switch regelt je nieuwe operator je overstap van begin tot eind, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Overstappen naar Telenet
Dat kan eenvoudig via Easy Switch. Telefoonnummer behouden? Telenet regelt het voor jou.
Herroepingsrecht: aankoop annuleren
Iedere aankoop bij Telenet die je online of telefonisch doet, kan je annuleren. Dat kan tot 14 kalenderdagen te rekenen vanaf de dag na contractsluiting of levering. Dat is conform het wettelijke herroepingsrecht in België.
Zelf beheren
Bekijk je abonnementen en opties
Er liep iets mis
Bekijk je abonnementen en opties
Bekijk je aanrekeningen
Er liep iets mis
Bekijk je aanrekeningen
Bekijk je gegevens voor Easy Switch
Er liep iets mis
Bekijk je gegevens voor Easy Switch
Vind de opzeggegevens van je huidige operator
Er liep iets mis
Vind de opzeggegevens van je huidige operator
Zoek je iets anders?
Ben je een zakelijke klant?
Onze community kan helpen!
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
firefox
Edge
Chrome
Ok, begrepen
Meer info