Webmail

Zalig hé, als alles vlot loopt?

Met Check & Smile kijken wij alles voor jou na. Nu met vernieuwde checks van je netwerk en wifi, én abonnement. 

Werken je wifi en netwerk tiptop in je zaak?

Jij en je abonnement, een match? 

Veilig aan het surfen, op elk toestel?

En ook klantenvoordelen, speciaal voor jou!

We checken je netwerk en wifi

We doen een grondige check van het Telenet-netwerk en de wifi in je zaak. Misschien heb je een nieuwe modem nodig, of een bezoek van onze installateur? 

Dankzij Check & Smile ...

kregen meer dan 22.500 klanten een nieuwe modem.

We checken je abonnement 

Past je abonnement nog bij je verbruik? Haal je er wel alles uit? We geven advies op maat zodat jij nog meer van je abonnement geniet.

Dankzij Check & Smile ...

ontdekten meer dan 164.000 klanten hun inbegrepen datasim.

We checken je netwerkveiligheid 

Met Safesurf (gratis bij KLIK en Business Fibernet) ben je beschermd tegen phishing. We checken of je ‘t al activeerde en geven extra tips om veiliger te surfen. 

Dankzij Check & Smile ...

activeerden meer dan 20.000 klanten de gratis anti-phishingsoftware Safesurf.

We checken je klantenvoordelen 

Vraag gratis online marketingadvies aan en krijg in onze webshop straffe kortingen op toptoestellen met Telenet Klantenprijs. 

Dankzij Check & Smile ...

profiteerden meer dan 340.000 klanten van Telenet Klantenprijs.

Ben jij nieuw bij Telenet?

Ontdek internet, mobiel en andere diensten op maat van je zaak.

Geniet jij van de beste ervaring? 

Doe de Check & Smile opnieuw en ontdek hoe we je Telenet-ervaring nog beter maken.

Zo doe je de Check & Smile

Heb je onze app nog niet? Scan dan de QR-code om ze te downloaden. Of ga naar de App Store of de Google Play Store op je smartphone.

Heb je onze app nog niet? Download hem in de App Store of de Google Play Store op je smartphone.

Aanmelden doe je met je Telenet-login en -wachtwoord

Je persoonlijke Check & Smile staat voor je klaar op het startscherm van de app.

Wat onze klanten vinden

Ik had wel een website maar zag het bos niet door de bomen met al die sociale media … Een expert van De Digitale Versnelling hielp mij op weg. Ik krijg er nu nog dagelijks nieuwe volgers bij op Instagram én krijg nu ook meer online bestellingen binnen!

Peter (55 jaar)

Willebroek

Met de gratis nieuwe modem werkt het internet in onze zaak veel beter en sneller!

Carine (33 jaar)

Wetteren

Veelgestelde vragen

Alleen de beheerder van je Telenet-abonnement kan de Check & Smile doen. Zie jij de Check & Smile niet? Dan ben je waarschijnlijk een gebruiker.

 

Ben je toch zelf de beheerder en zie je het niet? Download dan even de laatste versie van de app en probeer opnieuw.

Met onze alles-in-één app heb je alles van Telenet binnen handbereik!

 

In enkele kliks check je je abonnement, je verbruik, je afspraken, … Je kan vanuit de app ook je aanrekeningen raadplegen én meteen betalen. Internetproblemen? Dan zie je meteen of er geplande werken zijn in je buurt.

 

Ontdek alles over de MyTelenet-app op onze hulppagina

Ja, om de Check & Smile te doen, heb je de MyTelenet-app nodig. Die kan je gratis downloaden op je smartphone of tablet via de App Store of de Play Store. Je persoonlijke Check & Smile staat klaar op het beginscherm van de app.

 

Goed om te weten: om de app te downloaden heb je internet én een recent besturingssysteem nodig (iOS 11 of Android 5 of nieuwer).

 

Lukt het niet om de app te downloaden of te gebruiken? Contacteer ons dan en we helpen je op weg. 

Aanmelden in de app doe je met je Telenet-login en -wachtwoord. Als je dat een keer doet, blijf je aangemeld, ook als je de app sluit.

 

Wachtwoord of login vergeten? Lees wat je moet doen op onze hulppagina.

Jij onderneemt, wij staan voor je klaar

We helpen je dag en nacht. 7 dagen op 7.

  • Elke minuut: In een periode van 7 maanden tijd (juni tot december 2024) deden 340.500 klanten de Check & Smile. Als we dat omrekenen naar het aantal klanten dat de Check & Smile per minuut deed, komen we uit op ongeveer 1 check per minuut.