Webmail

Zalig hé, als alles vlot loopt?

Met Check & Smile kijken wij alles voor jou na. 

Een tiptop verbinding in je zaak?

Een tiptop verbinding in je zaak?

Jij en je abonnement, een match?

Jij en je abonnement, een match?

Veilig aan het surfen, op elk toestel?

Veilig aan het surfen, op elk toestel?

En ook klantenvoordelen, speciaal voor jou!

En ook klantenvoordelen, speciaal voor jou!

Wat checken we voor jou?

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Verbinding

Deze heb je

Abonnement

Deze heb je

Veilig surfen

Deze heb je

Klantvoordelen

Deze heb je

Verbinding

Deze heb je

Abonnement

Deze heb je

Veilig surfen

Deze heb je

Klantvoordelen

Deze heb je

We checken je netwerk

Een grondige check van het Telenet-netwerk en de verbinding in jouw zaak. Probleem gespot? Dan lossen we dat voor je op! Misschien heb je een nieuwe modem nodig, of komt een installateur even langs in je zaak om alles na te kijken.

Is je abonnement nog altijd dé match?

Past je abonnement nog bij het verbruik van jou en je medewerkers? We geven advies op maat zodat jij nog meer van je abonnement geniet.

Ga jij in je zaak veilig op ’t internet met al je toestellen?

Met Safesurf (gratis bij je KLIK en Business Fibernet) ben je beschermd tegen phishing. We checken of je Safesurf al activeerde en delen nog meer tips om je te beschermen tegen online gevaren zoals hacking.

Exclusieve voordelen voor jou als klant!

Wist je dat je gratis online marketingadvies kan aanvragen, helemaal op maat van je zaak?

 

En dat je in onze webshop altijd van een mooie korting geniet op smartphones, tv’s, chromecasts, …?

Nog geen klant?

Ontdek welk abonnement het best past bij je zaak.

Wat onze klanten vinden

Ik had wel een website maar zag het bos niet door de bomen met al die sociale media … Een expert van De Digitale Versnelling hielp mij op weg. Ik krijg er nu nog dagelijks nieuwe volgers bij op Instagram én krijg nu ook meer online bestellingen binnen!

Peter (55 jaar)

Willebroek

Met de gratis nieuwe modem werkt het internet in onze zaak veel beter en sneller!

Carine (33 jaar)

Wetteren

Zo doe je de Check & Smile

Heb je onze app nog niet? Scan dan de QR-code om ze te downloaden. Of ga naar de App Store of de Google Play Store op je smartphone.

Heb je onze app nog niet? Download hem in de App Store of de Google Play Store op je smartphone.

Aanmelden doe je met je Telenet-login en -wachtwoord

Je persoonlijke Check & Smile staat voor je klaar op het startscherm van de app.

Veelgestelde vragen

Alleen de beheerder van je Telenet-abonnement kan de Check & Smile doen. Zie jij de Check & Smile niet? Dan ben je waarschijnlijk een gebruiker.

 

Ben je toch zelf de beheerder en zie je het niet? Download dan even de laatste versie van de app en probeer opnieuw.

Met onze alles-in-één app heb je alles van Telenet binnen handbereik!

 

In enkele kliks check je je abonnement, je verbruik, je afspraken, … Je kan vanuit de app ook je aanrekeningen raadplegen én meteen betalen. Internetproblemen? Dan zie je meteen of er geplande werken zijn in je buurt.

 

Ontdek alles over de MyTelenet-app op onze hulppagina

Ja, om de Check & Smile te doen, heb je de MyTelenet-app nodig. Die kan je gratis downloaden op je smartphone of tablet via de App Store of de Play Store. Je persoonlijke Check & Smile staat klaar op het beginscherm van de app.

 

Goed om te weten: om de app te downloaden heb je internet én een recent besturingssysteem nodig (iOS 11 of Android 5 of nieuwer).

 

Lukt het niet om de app te downloaden of te gebruiken? Contacteer ons dan en we helpen je op weg. 

Aanmelden in de app doe je met je Telenet-login en -wachtwoord. Als je dat een keer doet, blijf je aangemeld, ook als je de app sluit.

 

Wachtwoord of login vergeten? Lees wat je moet doen op onze hulppagina.

Nog vragen?

Wij helpen je graag!

Of lees meer op onze hulppagina.