Webmail

Mobiele telefonie van Telenet Business

Van start met je mobiele abonnement

Met je mobiele abonnement zit je sowieso goed bij Telenet Business, want we hebben altijd een abonnement op maat van jouw zaak. Zo bellen, sms’en en surfen jij en je medewerkers zoals jullie dat zelf willen. Simkaart(en) ontvangen en geactiveerd? Dan kunnen jullie zo aan de slag! 

 

  • Je ontving je pin- en pukcode per post, maar past die gemakkelijk zelf aan naar een persoonlijke pincode. Pukcode vergeten? ‘MyTelenet’ to the rescue! 
  • Ook je voicemail instellen doe je in 1-2-3. Spreek je begroeting in, kies na hoeveel seconden je bellers op je voicemail terechtkomen of pas de pincode van je voicemail aan. Zo gedaan! 
  • Naar het buitenland? Dan kan je bellen, sms'en en surfen volgens de voorwaarden van je abonnement. Vergeet zeker niet je dataroaming in te schakelen in de instellingen van je toestel als je mobiele data wilt gebruiken.
  • Met de MyTelenet-app volg je eenvoudig je verbruik op. Je verbruikte belminuten, sms’en of mobiele data? Die zie je in een handig overzicht. Ook een verbruiksherinnering stel je in via de MyTelenet-app. Zo hou je je verbruik onder controle