Vanaf 01/05/2025 voert Telenet Business een prijsaanpassing door voor bepaalde diensten. De prijsverhoging stelt ons in staat om je dezelfde kwaliteit van dienstverlening aan te bieden en te blijven verbeteren.
Is de prijsaanpassing voor jouw diensten van toepassing? Dan krijg je eind maart een brief van ons. Op de brief vind je een tabel met de naam van de dienst, het installatieadres, de oude en de nieuwe prijzen. Zo krijg je een duidelijk en persoonlijk overzicht.
Goed om te weten: wordt een dienst niet vermeld in de brief? Dan is er ook geen prijsaanpassing. Op je factuur na 01/05/2025 kan je dus diensten met een aangepaste prijs zien en diensten waarvoor geen prijsaanpassing is gebeurd.
Een factuur opgesteld op 01/05 met kosten voor de periode van 01/05 t.e.m. 31/05. De nieuwe prijzen worden onmiddellijk toegepast.
Een factuur opgesteld op 15/04 met kosten voor de periode van 16/04 t.e.m. 15/05. Op de eerstvolgende factuur van 15/05 verschijnen dus verschillende lijnen om de periode van 01/05 t.e.m. 15/05 correct te factureren:
Verder verschijnt ook de nieuwe periode van 16/05 t.e.m. 15/06 aan de nieuwe prijs
Een jaarlijkse factuur opgesteld op 04/02/25 met kosten voor de periode van 01/02/25 t.e.m. 31/01/26. Om de periode tot de volgende factuur niet te lang te maken, krijg je een tussentijdse rechtzetting op 04/05/25 voor de periode van 01/05/25 t.e.m. 31/01/26. Hierop zie je dat: