nl

Telenet-abonnement opzeggen?

Jammer dat je denkt aan veranderen van operator. We helpen je natuurlijk graag verder en zoeken samen naar de beste oplossing.

Bellen is het beste

Onze medewerkers staan voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Goed om te weten

Hou rekening met een aantal andere praktische zaken voor je beslist om op te zeggen. Gekozen voor een andere operator? Overstappen kan ook via Easy Switch.

Waarom wil je opzeggen?

Weinig wifi-bereik? Gaat je wifi niet zo snel? Dat is vervelend. We helpen je graag om je verbinding te verbeteren. Neem een kijkje op onze hulppagina met oplossingen voor de meest voorkomende internetproblemen en doe de wifi-checks. Of check je wifi-netwerk meteen via de MyTelenet-app. Zo weet je meteen wat er aan de hand is met je verbinding. Open of installeer de MyTelenet-app, ga naar Wifi-netwerk en kies Diagnose.

Je verdient als klant de beste service. Ben je ontevreden over je abonnement, je diensten of de hulp die je kreeg? Laat het ons weten via onderstaande hulppagina. Samen zoeken we naar de juiste oplossing.

Je abonnement evolueert met je mee. Heb je het gevoel dat het niet meer bij je past? Dan zoeken we samen naar wat beter bij je aansluit. Misschien past een andere streamingdienst beter bij jou? Of heb je een ander gsm-abonnement met minder mobiele data nodig? Pas je diensten makkelijk online aan in MyTelenet.

Is er iets mis met je factuur? Of is je factuur plots hoger dan verwacht? Dan zoeken we uit hoe dat komt. Neem een kijkje op onze hulppagina voor antwoorden op de meest voorkomende vragen rond je factuur.

Ga je binnenkort verhuizen? In Vlaanderen kan Telenet vlot meeverhuizen. Ontdek waar Telenet beschikbaar is in Brussel en Wallonië. We helpen je met wat je moet meenemen, tussen welke installatietypes je kan kiezen en wanneer je je verhuis best doorgeeft.

Wil je de diensten van een overledene op jouw eigen of iemand anders zijn naam plaatsen? Of wil je een overname van diensten aanvragen door een scheiding. Dan doen we er alles aan om je administratie tot een minimum te beperken. We helpen je verder met specifieke informatie om de overname te regelen op onze hulppagina.

Andere reden?

Bel ons en we luisteren graag naar jou.

Liever dat wij jou bellen?

Vul dan ons webformulier in. Hou er wel rekening mee dat het via deze weg 2 dagen duurt om je opzeg volledig te regelen.

Of je abonnement aanpassen?

Overbodige optie annuleren? Streamingdienst opzeggen? Pas
je abonnement makkelijk zelf aan in MyTelenet.

Liever dat wij jou bellen?

Overweeg je om je abonnement te stoppen? Contacteer ons gratis op 0800 60 810. We vinden vast een gepaste oplossing zodat je snel weer in de juiste flow zit. We helpen je graag zodat je altijd en overal verbonden bent en gebruik blijft maken van het slimste wifi-systeem, de nieuwste technologie en het strafste netwerk van België.

 

Ook als je technische problemen hebt zoeken we graag samen met jou naar een snelle en correcte oplossing. Want jij verdient als klant de beste service en hulp wanneer je die nodig hebt.

Of je abonnement aanpassen?

Overbodige optie annuleren? Streamingdienst opzeggen? Pas je abonnement makkelijk zelf aan in MyTelenet.

Wat valt weg als je opzegt?

Slimme wifi-pods

Onze slimme wifi-pods zijn alleen verkrijgbaar in combinatie met Telenet-internet. Daarmee versterk je je wifi, zelfs tot in het kleinste hoekje.

Korting op streaming

Bij Telenet combineer je 2 of meer streamingdiensten zoals Streamz, Play Sports, Netflix, Disney+ of Play More en krijg je 5 % maandelijkse korting.

24/7 telefonisch bereikbaar

Onze klantendienst is dag en nacht bereikbaar voor technische ondersteuning. 7 dagen op 7. Ontdek hoe wij je helpen.

Toch op zoek naar iets anders?

  • Ontdek BASE waar je alleen kiest wat je écht nodig hebt. Een gsm- en internetabonnement? Internet en tv? 1 abonnement of alle 3?
  • Of probeer Tadaam, de meest flexibele provider die er is. Waar er een stopcontact is, ben je verbonden, zonder gedoe en kabels.