Ontevreden? Laat het ons weten
Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Had je al contact met Telenet, maar ben je nog altijd ontevreden over je abonnement, diensten of de hulp die je kreeg? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Stel je vraag via het contactformulier en onze experten helpen je graag verder. Om je zo vlot mogelijk te helpen, kan het dat we telefonisch contact met je opnemen. We proberen altijd binnen de 2 werkdagen te reageren.
Dat kan. Stuur je klacht naar:
Telenet
T.a.v. de Klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen (ma-vr).
Niet tevreden met de aangeboden oplossing?
Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.