nl

Ontevreden? Laat het ons weten

Eerst even dit

Particuliere klant? Ga dan naar de pagina voor particulieren.

Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Had je al contact met Telenet, maar ben je nog altijd ontevreden over je abonnement, diensten of de hulp die je kreeg? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Mail ons

Deze heb je

Liever per post?

Deze heb je

Mail ons

Deze heb je

Liever per post?

Deze heb je

Stel je vraag via het contactformulier en onze experten helpen je graag verder. Om je zo vlot mogelijk te helpen, kan het dat we telefonisch contact met je opnemen. We proberen altijd binnen de 2 werkdagen te reageren.

Dat kan. Stuur je klacht naar:

 

                Telenet

                T.a.v. de Klantendienst

                Liersesteenweg 4

                2800 Mechelen

 

Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen (ma-vr). 

Niet tevreden met de aangeboden oplossing?

Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Zoek je iets anders?