Problemen met het TV-menu
Welke storing?
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
TV-box
1. Staat je TV-box aan?
Het lampje op je TV-box moet wit branden.
2. Controleer je HDMI-kabel
Steekt je HDMI-kabel in de juiste ingang van je tv-toestel?
3. Niet opgelost?
Trek de stroombabel even uit je TV-box en het stopcontact. Wacht minstens 10 seconden vooraleer je ze terug insteekt. Het kan even duren tot je TV-box helemaal is opgestart.
Digibox/Digicorder
Welke kabel gebruik je?
HDMI
- Zet je Digibox/Digicorder en tv-toestel aan.
- Druk tegelijk op Back + linkerpijltje vooraan je Digibox/Digicorder.
- Druk daarna nog eens op Back en geef je postcode of parameters in.
- De recentste software wordt nu geïnstalleerd (kan even duren en je decoder herstart een paar keer.).
SCART
- Druk op Menu vooraan je Digibox/Digicorder.
- Druk tegelijk op Back + rechterpijltje. Je scartkabel krijgt de juiste resolutie.
Geen oplossing?
- Zet je Digibox/Digicorder en tv-toestel aan.
- Druk tegelijk op Back + linkerpijltje vooraan je Digibox/Digicorder.
- Druk daarna nog eens op Back en geef je postcode of parameters in.
- De recentste software wordt nu geïnstalleerd (kan even duren en je decoder herstart een paar keer.).
Voor de beste kijkervaring raden we je aan om je tv met je Digibox/Digicorder te verbinden via een HDMI-kabel.
1. Controleer de batterijen
Kijk na of de batterijen nog goed in je afstandsbediening zitten. Blijft je tv-menu traag? Vervang ze dan door nieuwe batterijen. Zorg daarbij dat de + en - polen juist zitten.
2. Herstart je decoder
Trek de stroomkabel uit je decoder en het stopcontact. Steek na minstens 10 seconden de kabel opnieuw in. Het kan even duren tot je decoder volledig is opgestart.
3. Opnieuw naar fabrieksinstellingen
4. Geen oplossing?