nl

Netflix bestellen via Telenet

Goed nieuws! Je betaalt en bestelt Netflix nu snel en makkelijk via Telenet. Zo kijk je naar je favoriete series en films via je vertrouwde decoder of app. En je ontvangt alles op je Telenet-aanrekening. 

Belangrijk

Je moet Netflix nog activeren na je bestelling. Dat kan makkelijk via MyTelenet.

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Bestellen

Deze heb je

Activeren

Deze heb je

Beheren

Deze heb je

Kijken

Deze heb je

Bestellen

Deze heb je

Activeren

Deze heb je

Beheren

Deze heb je

Kijken

Deze heb je

Hoe bestellen?

Je hebt Telenet TV en - internet nodig om Netflix te bestellen bij Telenet.

Website

MyTelenet

Ga naar MyTelenet > Je streamingdiensten. 

TV shop

  1. Druk op de huistoets > Apps > TV shop en kies je Netflix-abonnement of Combo.
  2. Voeg optioneel Netflix Premium toe en klik op Bestellen.
  3. Geef je pincode in. Pincode vergeten?
  4. Activeer of draag je bestaande Netflix-profiel over via MyTelenet.
  5. Zo, nu ben je helemaal klaar om te kijken.

Contacteer ons

Bestel telefonisch op het nummer 0800 66 046 (Ma-vr: 8u – 20u/Za: 9u – 17.30u) of in een winkelpunt in je buurt.

Ik heb al een Netflix-abonnement

Je koppelt dat na het bestellen eenvoudig aan je Telenet-account via MyTelenet. Geef je e-mailadres en wachtwoord in van Netflix, meld je aan en volg de stappen op je scherm. Let op: na je bestelling activeer je je account via MyTelenet vooraleer je kan beginnen kijken.

Netflix herkent je account en linkt het automatisch. Je behoudt al je huidige instellingen (profielen, favorieten en kijkgeschiedenis). Eens geactiveerd bij Telenet, wordt je account bij Netflix gepauzeerd.

Goed om te weten
  • Je hebt een minimum contractduur van 1 maand en betaalt je eerste maand volledig. Nadien brengen we het vooraf betaalde bedrag pro rata in mindering op je aanrekening. Na opzeg stopt je Netflix-abonnement onmiddellijk en kan je niet meer kijken.
  • Bestel je de Netflix & Streamz Premium combo? Dan is het Netflix Standaard abonnement voor 2 schermen inbegrepen. Je kan ook upgraden naar Netflix Premium met 4 schermen tegelijk en onbeperkt series en films in Ultra HD.
  • Residentiële klanten die twee (of meer) streamingdiensten via Telenet combineren, genieten van een bijkomend combinatievoordeel van 5%. Dat combinatievoordeel is van toepassing op volgende producten: Streamz Premium, Netflix, Play More & Disney+.

Activeer Netflix

Via MyTelenet

Ga naar MyTelenet > TV & Entertainment > Activeer je streamingdiensten.

Activatiemail / QR-code

Heb je via de TV shop besteld? Klik dan op de link in de activatiemail of scan de QR-code met de camera van je smartphone.

Hulp nodig?

Bekijk hier ons handige stappenplan om Netflix te activeren.

Goed om te weten
  • Streamz Premium(+) of Play More zijn automatisch geactiveerd als je een combo bestelt.
  • Heb je de activering per ongeluk afgesloten? Dan wordt de activeerknop 15’ inactief en moet je 15’ wachten voor je de knop opnieuw kan aanklikken. 
  • Als Netflix 1 dag na aankoop nog niet geactiveerd werd, sturen we automatisch nog een extra e-mail met een nieuwe activeerknop.
  • Netflix geactiveerd bij Telenet? Dan wordt je account bij Netflix automatisch gepauzeerd.
  • Als je een VPN gebruikt, zie je mogelijk een verkeerd activeringsscherm wanneer je op de activeringsknop klikt via MyTelenet. Schakel je VPN tijdelijk uit, ga via MyTelenet of de activatielink uit je email/sms naar de registratiepagina en maak je Netflix- account aan. Zet daarna je VPN weer aan. 

Beheer je streamingdiensten in Mijn Telenet

  • Bekijk welke combo en welk type Netflix-abonnement je hebt.
  • Stel je Netflix-aanmeldgegevens opnieuw in.
  • Pas je Netflix-abonnement aan of annuleer. 
Goed om te weten
  • Je hebt een minimum contractduur van 1 maand en betaalt je eerste maand volledig.
  • Nadien brengen we het vooraf betaalde bedrag pro rata in mindering op je aanrekening. Na opzeg stopt je Netflix-abonnement onmiddellijk en kan je niet meer kijken. 
  • Heb je een specifieke vraag over Netflix of geeft de Netflix-app een foutmelding? Neem dan een kijkje op de helppagina van Netflix.

Wat heb je nodig om te kijken via je decoder?

Telenet TV

Een Telenet TV-box of een interactieve Digicorder type AD 2200. Heb je geen idee welk type decoder je gebruikt? Kijk het eenvoudig na in MyTelenet.

Een recente modem

Kijk op de sticker van je modem welk type modem je hebt? Staat er F@ST3896LG-TN, CH6643E, CH7465LG, CH8568LG of CV8560E? Dan heb je geen andere modem nodig. Staat er iets anders? Ruil dan je modem gratis om in een Telenet-winkelpunt.

Account delen

Je kan je Netflix-account niet delen met mensen die geen deel uitmaken van je huishouden. Heb je nog meer vragen? Contacteer Netflix voor meer info of ga naar het Netflix-hulpcentrum.

Zoek je iets anders?