nl

Disney+ bestellen via Telenet

Goed nieuws! Je betaalt en bestelt Disney+ nu snel en makkelijk via Telenet. Zo kijk je naar je favoriete series en films via je vertrouwde decoder of app. En je ontvangt alles op je Telenet-aanrekening. 

Belangrijk

Let erop dat je Disney+ nog moet activeren na je bestelling. Dat kan makkelijk via Mijn Telenet.

  • Nog geen Disney+-account? Geen zorgen. Je maakt makkelijk een persoonlijk Disney+-account aan via Mijn Telenet.
  • Heb je al een bestaand Disney+-account dat je wil overdragen? Top. Activeer je account via Mijn Telenet zodat het overgezet wordt. Je behoudt je gebruiksprofielen, kijkgeschiedenis en voorkeuren.
     
Bestellen
Activeren
Beheren
Kijken
Bestellen
Activeren
Beheren
Kijken

Hoe bestellen?

Je hebt Telenet TV en - internet nodig om Disney+ te bestellen bij Telenet.

Website

De snelste manier is via de website.

Mijn Telenet

Ga naar Mijn Telenet > Je streamingdiensten

TV shop

  1. Druk op de huistoets > Apps > TV shop en abonneer je.
  2. Klik op Bestellen.
  3. Geef je pincode in. Pincode vergeten?

Contacteer ons

Bestel telefonisch op het nummer 0800 66 046 (Ma-vr: 8u – 20u/Za: 9u – 17.30u) of in een winkelpunt in je buurt.

Ik heb al een Disney+-abonnement

Je koppelt dat tijdens het bestellen eenvoudig aan je Telenet-account via Mijn Telenet. Geef je e-mailadres en wachtwoord in van Disney+, meld je aan en volg de stappen op je scherm. Disney+ herkent je account en linkt het automatisch. Je behoudt al je huidige instellingen (profielen, favorieten en kijkgeschiedenis).

Goed om te weten
  • Je verbindt jezelf aan een abonnement voor de eerste 30 dagen. Tijdens die periode is annuleren niet mogelijk. Je betaalt dus altijd voor de volledige eerste maand. Daarna kan je op elk moment kosteloos opzeggen.
  • Residentiële klanten die twee (of meer) streamingdiensten via Telenet combineren, genieten van een bijkomend combinatievoordeel van 5%. Dat combinatievoordeel is van toepassing op volgende producten: Streamz, Netflix, Play More & Disney+.

Activeer Disney+

Via Mijn Telenet

Ga naar Mijn Telenet > TV & Entertainment > Activeer je streamingdiensten.

Activatiemail / QR-code

Heb je via de TV shop besteld? Klik dan op de link in de activatiemail of scan de QR-code met de camera van je smartphone.

Goed om te weten
  • Heb je de activering per ongeluk afgesloten? Dan wordt de activeerknop 15’ inactief en moet je 15’ wachten voor je de knop opnieuw kan aanklikken. 
  • Als Disney+ 1 dag na aankoop nog niet geactiveerd werd, sturen we automatisch nog een extra e-mail met een nieuwe activeerknop.

Beheer je streamingdiensten

  • Bekijk welke abonnementen je hebt.
  • Pas je Disney+-abonnement aan of annuleer. 
Goed om te weten
  • Je betaalt Disney+ tot de datum van opzeg. Zo brengen we het vooraf betaalde bedrag pro rata in mindering op je aanrekening. Na opzeg stopt je Disney+-abonnement onmiddellijk en kan je niet meer kijken.
  • Heb je een specifieke vraag over Disney+ of geeft de Disney+-app een foutmelding? Neem dan een kijkje op de helppagina van Disney+.

Wat heb je nodig om te kijken via je decoder?

Telenet TV

Een Telenet TV-box. Heb je geen idee welk type decoder je gebruikt? Kijk het eenvoudig na in Mijn Telenet.

Telenet-internet

Je hebt zowel Telenet-internet als Telenet TV nodig om van de voordelen van Disney+ bij Telenet te genieten. 

Zoek je iets anders?