nl

Netflix bestellen via Telenet

Goed nieuws! Je betaalt en bestelt Netflix nu snel en makkelijk via Telenet. Zo kijk je naar je favoriete series en films via je vertrouwde decoder of app. En je ontvangt alles op je Telenet-aanrekening. 

Kan je niet kiezen tussen Netflix en Streamz? Combineer Netflix met Streamz(+) of Play More en geniet van de beste prijs met onze exclusieve combo’s.

Belangrijk

Let erop dat je Netflix nog moet activeren na je bestelling. Dat kan makkelijk via MyTelenet.

  • Nog geen Netflix-account? Geen zorgen. Je maakt makkelijk een persoonlijk Netflix-account aan via MyTelenet.
  • Heb je al een bestaand Netflix-account dat je wil overdragen? Top. Activeer je account via MyTelenet zodat het overgezet wordt. Je behoudt je gebruiksprofielen, kijkgeschiedenis en voorkeuren.
     
Bestellen
Activeren
Beheren
Kijken
Bestellen
Activeren
Beheren
Kijken

Hoe bestellen?

Je hebt Telenet TV en - internet nodig om Netflix te bestellen bij Telenet.

Website

De snelste manier is via de website. Je hebt de keuze uit:

MyTelenet

Ga naar MyTelenet > TV > Je entertainmentpakketten. 

TV shop

  1. Druk op de huistoets > Apps > TV shop en kies je Netflix-abonnement of Combo.
  2. Voeg optioneel Netflix Premium toe en klik op Bestellen.
  3. Geef je pincode in. Pincode vergeten?
  4. Activeer of draag je bestaande Netflix-profiel over via MyTelenet.
  5. Zo, nu ben je helemaal klaar om te kijken.

Contacteer ons

Bestel telefonisch op het nummer 0800 66 046 (Ma-vr: 8u – 20u/Za: 9u – 17.30u) of in een winkelpunt in je buurt.

Ik heb al een Netflix-abonnement

Je koppelt dat na het bestellen eenvoudig aan je Telenet-account via MyTelenet. Geef je e-mailadres en wachtwoord in van Netflix, meld je aan en volg de stappen op je scherm. Let op: na je bestelling activeer je je account via MyTelenet vooraleer je kan beginnen kijken.

Netflix herkent je account en linkt het automatisch. Je behoudt al je huidige instellingen (profielen, favorieten en kijkgeschiedenis). Eens geactiveerd bij Telenet, wordt je account bij Netflix gepauzeerd.

Goed om te weten
  • Je verbindt jezelf aan een abonnement voor de eerste 30 dagen. Tijdens die periode is annuleren niet mogelijk. Je betaalt dus altijd voor de volledige eerste maand. Daarna kan je op elk moment kosteloos opzeggen.
  • Bestel je de Netflix & Streamz combo? Dan is het Netflix Standaard abonnement voor 2 schermen inbegrepen. Je kan ook upgraden naar Netflix Premium met 4 schermen tegelijk en onbeperkt series en films in Ultra HD.
  • Residentiële klanten die twee (of meer) streamingdiensten via Telenet combineren, genieten van een bijkomend combinatievoordeel van 5%. Dat combinatievoordeel is van toepassing op volgende producten: Streamz, Netflix, Play More & Disney+.

Activeer Netflix

Via MyTelenet

Ga naar MyTelenet > TV & Entertainment > Activeer je streamingdiensten.

Activatiemail / QR-code

Heb je via de TV shop besteld? Klik dan op de link in de activatiemail of scan de QR-code met de camera van je smartphone.

Goed om te weten
  • Streamz(+) of Play More zijn automatisch geactiveerd als je een combo bestelt.
  • Heb je de activering per ongeluk afgesloten? Dan wordt de activeerknop 15’ inactief en moet je 15’ wachten voor je de knop opnieuw kan aanklikken. 
  • Als Netflix 1 dag na aankoop nog niet geactiveerd werd, sturen we automatisch nog een extra e-mail met een nieuwe activeerknop.
  • Netflix geactiveerd bij Telenet? Dan wordt je account bij Netflix automatisch gepauzeerd.

Beheer je streamingdiensten in Mijn Telenet

  • Bekijk welke combo en welk type Netflix-abonnement je hebt.
  • Stel je Netflix-aanmeldgegevens opnieuw in.
  • Pas je Netflix-abonnement aan of annuleer. 
Goed om te weten
  • Je betaalt je Netflix tot de datum van opzeg. Zo brengen we het vooraf betaalde bedrag pro rata in mindering op je aanrekening. Na opzeg stopt je Netflix-abonnement onmiddellijk en kan je niet meer kijken.
  • Heb je een specifieke vraag over Netflix of geeft de Netflix-app een foutmelding? Neem dan een kijkje op de helppagina van Netflix.

Wat heb je nodig om te kijken via je decoder?

Telenet TV

Een Telenet TV-box of een interactieve Digicorder type AD 2200. Heb je geen idee welk type decoder je gebruikt? Kijk het eenvoudig na in MyTelenet.

Een recente modem

Kijk op de sticker van je modem welk type modem je hebt? Staat er F@ST3896LG-TN, CH6643E, CH7465LG, CH8568LG of CV8560E? Dan heb je geen andere modem nodig. Staat er iets anders? Ruil dan je modem gratis om in een Telenet-winkelpunt.

Account delen

Je kan je Netflix-account niet delen met mensen die geen deel uitmaken van je huishouden. Heb je nog meer vragen? Contacteer Netflix voor meer info of ga naar het Netflix-hulpcentrum.

Zoek je iets anders?