Op 5 juni 2023 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast. Lees alle informatie op Klantenservice.
Wist je dat je je aanrekening makkelijk en snel online kan checken en betalen via de Telenet-app of op Mijn Telenet? Handig!
Download 'm rap in de App Store of Google Play Store!
Ontvang je een hogere aanrekening dan verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben. We leggen het je uit in de video of lees er meer over onderaan.
Nieuwe Telenet-klant? Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is normaal want je betaalt vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Op je aanrekening zie je ...
Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
Ben je overgestapt naar een ONE of ONEup? Lees meer over je eerste ONE-aanrekening
Heb je net je abonnement aangepast (bv. je stapte over van WIGO naar ONE(up))? Dan zie je op je digitale aanrekening dat je ...
Heb je net een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV iconic) of een optie geactiveerd (bv. Internationaal bellen bij je ONEup)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening ...
Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht? Dan kan verschillende redenen hebben:
Wil je je mobiele verbruik onder controle te houden? Lees alle tips!
Soms is je aanrekening hoger dan verwacht door een eenmalige kost (bijvoorbeeld installatiekosten).
Werd er volgens jou een eenmalige kost onterecht aangerekend? Dan raden we je aan om je aanrekening toch tijdig te betalen om eventuele herinneringskosten te vermijden. Zijn er daarna correcties nodig? Dan brengen we die in mindering op je volgende aanrekening.
Mogelijk is één van je kortingen niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd (bv. een gratis periode Streamz).
Lees meer over persoonsgebonden voordelen:
We raden je aan om toch te betalen om zo eventuele herinneringskosten te vermijden. Onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Heb je per ongeluk te veel of twee keer betaald? Geen probleem, dan betaal je de volgende keer minder. Dit wordt automatisch verrekend op je volgende aanrekening(en). Je hoeft hier dus zelf niets voor te doen.